cz sk pl

Google AdWords árak

Nemzetközi Keresőoptimalizálás! Referenciáink magukért beszélnek!

Google AdWords árak

 

Google AdWords árak

 

 

Mennyibe kerül egy hirdetés?

 

Minden egyes alkalommal, amikor valaki keresést hajt végre a Google-ben, találatok jelennek meg a beírt kifejezésnek megfelelően. Kétféle találatot láthat: természetes keresési eredményeket, illetve hirdetéseket. A hirdetéseket a Google AdWords szolgáltatás igénybevételével hozhatja létre.

 

A legjobb hirdetési pozíciók az oldal tetején találhatók (3 db), hiszen ezek a legnézettebb helyek.

Az AdWords szolgáltatásban azonban nincs fix ára a hirdetésnek, Ön tudja megadni, hogy mennyit szeretne költeni naponta, és, hogy mennyit hajlandó egy kattintásra maximálisan áldozni.

 

Több tényező együttesen határozza meg ezután, hogy Ön ténylegesen mennyit fog kifizetni egy kattintásért, ami akár jóval alacsonyabb is lehet az Ön maximális ajánlatánál.

Amennyiben igénybe veszi az AdWords szolgáltatást, akkor a hirdetései a Google Hálózaton fognak megjelenni az első 3 találatban ahol a legtöbb a látogató. 

 

Mi éri meg annyira az AdWords-ben?

 

Egyrészt az AdWords-ben csak akkor fog fizetni, ha valaki ténylégesen látta a hirdetését, és rá is kattintott. Így nem fordulhat elő, hogy Ön feleslegesen fizet.

Másrészt magából a rendszer felépítéséből fakadóan minden egyes statisztikai adatot pontosan tud mérni, a legapróbb részletekig tudja szabályozni hirdetése megjelenését, valamint nyomon tudja követni a teljesítményét.

Különböző céljainak megfelelően tudja beállítani kampányait. Ez azért fontos, mert nyilván egészen más beállításokat igényel egy olyan kampány, ahol a márka népszerűsítése a cél, mint egy másik, ahol viszont az eladás.

Az ajánlattél módszerét is ezeknek a marketingcéloknak megfelelően kell beállítani. Ilyen módszerek lehetnek a kattintásonkénti költségen alapuló ajánlattétel, az ezer megjelenítésenkénti költség alapú ajánlattétel, vagy az ügyfél-szerzésenkénti költségre vonatkozó ajánlattétel.

 

Kampányok felügyelete

 

Gyakori hiba az AdWords kampányoknál, hogy miután be lett állítva minden, létre lettek hozva a hirdetéscsoportok, hirdetések, kulcsszavak, azt gondolják, hogy akkor többet nem is kell vele foglalkozni.

Ha igazán jó teljesítményt szeretne elérni, akkor napi szinten kell foglalkoznia kampányaival. Folyamatos felügyeletet igényelnek, hiszen mindig lehet rajtuk finomítani, hogy még jobb megtérülést érhessen el velük.

Amennyiben AdWords kampányai kezelését szakértőkre bízná, nyugodtan keressen bennünket fel!

 

Kérjen tőlünk árajánlatot Google AdWords kampányai menedzseléséhez, katt ide!



keresőoptimalizálás
Jogi nyilatkozat  ♦  Adatvédelem  ♦  Oldaltérkép © 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.