cz sk pl

Google AdWords hirdetés

Nemzetközi Keresőoptimalizálás! Referenciáink magukért beszélnek!

Google AdWords hirdetés

 

Google AdWords hirdetés

 

 

A Google Adwords hirdetésnek az a szépsége, hogy rögtön a Google első oldalára ugrik weboldalunk, még hozzá az első négy hely valamelyikére.

 

Az az igazság, hogy a felhasználók többségének fogalma sincs, hogy ezek valójában hirdetések, de ha tudják, akkor sem érdekli őket.

A felhasználót egy dolog érdekli: ha beüt valamit a Google keresőbe, szinte azonnal találja meg amit keresett.

 

Google Adwords hirdetéssel jót teszünk a felhasználónak és jót teszünk magunknak is, hiszen weboldalunk látogatottságának növelése mellett azonnal új ügyfelekhez vagy vásárlókhoz jutunk.

Azonban a Google Adwords jóval sokoldalúbb, mint amire a cégek többsége használja.

A legjobb online marketing eszköz, amelynek segítségével cégünk komolyabb bevételre tud szert tenni.

 

Mielőtt Google Adwords hirdetést hozunk létre, határozzuk meg, pontosan mire szeretnénk használni.

 

1. Forgalomnövelés

2. Látogatottság növelés

3. Brand építés

4. Azonnali ügyfél/ vevő szerzés.

 

Ennek megfelelően kell hirdetéseinket beállítani és a költségkeretet meghatározni.

 

Persze a kis-és középvállalkozások többségének az azonnali ügyfél/vásárló szerzés a célja. Erre a legjobb megoldás a Keresési hálózaton való hirdetés. Ez azt jelenti, hogy hirdetéseink akkor jelennek meg, ha a látogató olyan kulcsszavakat ír be a Google keresőbe, amelyeket mi beállítottunk hirdetésünkhöz. Ön csak és kizárólag az oldalára való kattintások után fizet!

 

 

A Keresési és Display hálózaton való megjelenés azt jelenti, hogy megjelenik hirdetésünk a Google keresési oldalán és a Google partneroldalain is. (mi ezt a beállítási lehetőséget nem javasoljuk)

A Display hálózati megjelenés számtalan lehetőséget rejt magában, de ezt a hirdetési típust ajánlott külön kezelni.

 

Google AdWords hirdetés előnyei:

 

-        Beállítások keresési hálózaton, azaz hirdetései csak akkor jelennek meg, ha a látogató éppen olyan szolgáltatást vagy terméket          keres, ami Önnél van!

-        Beállítás Display hálózaton: Hirdetéseink megjelenhetnek a Google partneroldalain is.

-        Egyéb Display beállítások: akár azt is megmondhatjuk neki, hogy pontosan milyen partneroldalakon jelenjen meg hirdetésünk.

-        Remarketing hirdetések: azaz követő hirdetések.

-        Beállíthatjuk, hogy milyen területeken jelenjen meg a hirdetésünk. (pl. ha Budapesti üzletünket szeretnénk reklámozni,                          feleslegesen jelenik meg Debreceni lakosoknak).

-        Beállíthatjuk, hogy milyen napokon és milyen napszakban szeretnénk megjeleníteni a hirdetéseket.

-        Meghatározhatjuk napi költségkeretünket.

-        Beállíthatjuk azt is, hogy egy-egy kulcsszó mennyit ér meg nekünk.

 

Google Adwords hirdetés hátrányai:

 

A Google Adwords hirdetéseknek nincsenek hátrányai, ha szakértő végzi a beállításokat. A Google egy több milliárd dolláros üzlet, és az a célja, hogy még nagyobb dollármilliókat zsákoljon be. Ezért lehetőséget nyújt arra, hogy ne csak az erre specializálódott szakemberek hirdethessenek rajta, hanem olyanok is, akik nem értenek a kattintás alapú hirdetések beállításaihoz. Így több pénz tud bezsebelni, persze ez az üzlet ebben az esetben nem kölcsönös.

 

 

Ha azt szeretné, hogy a Google Adwords hirdetései sikeresek legyenek, és azonnali bevételt produkáljanak, forduljon hozzánk bizalommal! Google Adwords szakértők kezében lesznek hirdetései! 



keresőoptimalizálás
Jogi nyilatkozat  ♦  Adatvédelem  ♦  Oldaltérkép © 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.