cz sk pl

Google AdWords hirdetés

Nemzetközi Keresőoptimalizálás! Referenciáink magukért beszélnek!

Google AdWords hirdetés

 Google AdWords hirdetés

 

·    Miért éri meg az első 3 helyen lenni?

·    Mik az AdWords előnyei a többi hirdetési típussal szemben?

·    AdWords hirdetések

·    Optimalizálás napról napra

 

 

·      Miért éri meg az első 3 helyen lenni?

 

Amikor valaki begépel egy adott kifejezést a Google keresőjébe, akkor találatokat dob ki a rendszer. Ezek a találatok lehetnek természetes keresési eredmények, vagy AdWords hirdetések. Az első 3 találat az oldal tetején mind AdWords hirdetés, el is van látva egy sárga hátterű „Hirdetés” felirattal. Nyilvánvaló, hogy ezek a leginkább keresett pozíciók, mivel ezekre figyel fel a legtöbb ember.

Az AdWords szolgáltatással Ön a Google Hálózaton tudja hirdetni szolgáltatását, illetve termékeit. A Google Hálózatot két nagy részre lehet bontani, a Keresési és a Display Hálózatra.

Ha a Keresési Hálózaton hirdet, akkor a Google, valamint a partner webhelyek keresési eredményei közt jelenhetnek meg hirdetései, amelyeket az Ön által kiválasztott és megadott kulcsszavak aktiválják.

Ha a Display Hálózaton hirdet, akkor a több ezer partnerwebhelyen, illetve olyan Google-webhelyeken jelenhetnek meg hirdetései, mint a YouTube, a Blogger, vagy a Gmail. Ezen a hálózaton sokféleképpen lehet célozni a célközönséget (elhelyezések, display hálózati kulcsszavak, témák, demográfia, stb.)

 

 

·      Mik az AdWords előnyei a többi hirdetési típussal szemben?

 

A legnagyobb különbség a hagyományos hirdetési formákkal szemben a folyamatos állíthatóság, beállíthatóság, nyomon követhetőség, valamint a mérhetőség.

Kampányait annak fényében kell beállítani, hogy mi az Ön célja az AdWords szolgáltatással. Különféle marketingcéljai lehetnek, pl. webhely forgalomnövelés, brand építés, konverziók.

Ezeknek a céloknak megfelelően kell kiválasztania a költségkeretet, hogy mennyit szeretne költeni naponta hirdetésre, és az ajánlattételi módszert. Az ajánlattétel lehet kattintásokra koncentráló (CPC – Cost Per Click), megjelenésekre koncentráló (CPM – Cost Per Thousand Impreissions), vagy ügyfél-szerzésenkénti költségre vonatkozó (CPA – Cost Per Asquisiton).

Mivel a rendszerben tökélestesen mérhető minden, ez teljes mértékben kiszámíthatóvá teszi a szolgáltatást. Ez azt jelenti, hogy a minden információt, és statisztikát meg tud tekinteni a kampányok teljesítményére vonatkozóan. Így azok tudatában tudja módosítani beállításait.

 

·    AdWords hirdetések

 

Ahhoz, hogy az AdWords szolgáltatásban hirdessen, létre kell hoznia első kampányát. Ám ehhez először is készítenie kell egy Google, majd egy AdWords fiókot.

Az AdWords felépítése a következő 3 rétegből áll: fiók, kampányok, hirdetéscsoportok. Ha elkészült AdWords fiókjával, akkor meg kell adni a fiókszintű beállításokat, pl. a számlázási információk megadását.

Ezután létre kell hoznia egy kampányt, ahol meg tudja adni a kampány nevét, hálózatát, költségkeretét, ajánlati típusát, hálózatát, és még rengeteg más beállítást is.

Aztán létre kell hoznia egy hirdetéscsoportot. Ez a hirdetéscsoport fogja tartalmazni a hirdetéseket és kulcsszavakat, illetve (kampánytípustól függően) egyéb célzási eszközöket is.

A hirdetések formátuma is eltér a különböző hálózatokon. A Keresési Hálózaton kizárólag szöveges hirdetéseket jeleníthet meg, a Display Hálózaton a szöveges mellett alkalmazhat képes, videós és egyéb hirdetésformátumokat is.

A kulcsszavak kiválasztásánál a kulcsszóegyezési beállításokra kellő figyelmet kell szentelni, ezzel tudja leszűkíteni a megjelenések számát, hogy csak a releváns keresések alkalmával jelenjenek meg a hirdetések.

 

·      Optimalizálás napról napra

Az AdWords-ben nagyon nagy hangsúly van a folyamatos finomításon, beállítások változtatásán, hogy a lehető legjobban teljesítsenek hirdetései, és minél kifizetődőbb legyen a befektetése. És ki ne szeretné, hogy egyre jobb áron egyre jobb pozíciókat, és eredményeket hozzanak kampányai?

Viszont, amennyiben nincs ideje naponta foglalkozni hirdetései optimalizálásával, vagy biztosra szeretne menni, akkor bízza szakemberekre Google AdWords kampányainak kezelését!

 

Amennyiben szívesen ránk bízná AdWords kampányai menedzselését, ne habozzon felkeresni minket!



keresőoptimalizálás
Jogi nyilatkozat  ♦  Adatvédelem  ♦  Oldaltérkép © 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.