cz sk pl

Google optimalizálás

Nemzetközi Keresőoptimalizálás! Referenciáink magukért beszélnek!

Google optimalizálás, keresőoptimalizálás

 

Google optimalizálás

 

 

A Google optimalizálás célja, hogy az Ön weboldalát is megtalálják a látogatók a cége szolgáltatásaira vagy termékeire vonatkozó kulcsszavak beírásával.

Nézzünk egy egyszerű példát:

Tegyük fel, hogy olasz bőrcipőkkel foglalkozunk.

 

Ha egy felhasználó olasz bőrcipőt keres, akkor a következőképpen keresheti a Google-ben:

 

·       olasz bőrcipő

·       olasz bőrcipő

·       olasz cipő

·       bőrcipő

·       cipő webáruház

·       cipő webhop

·       olasz cipő webáruház

·       olasz cipő webshop

·       olasz cipő bolt

·       olasz cipő üzlet

·       olasz bőrcipő bolt

·       olasz bőrcipő üzlet

·       bőrcipő üzlet

·       bőrcipő bolt

 

Ez csak pár példa, hogy milyen keresőszavakat írnak be a felhasználók, ha olasz bőrcipőt szeretnének vásárolni. Ezeket beírhatják még nyelvtani képzőkkel és bizonyos telefonokról ékezetek nélkül is.

 

Ennek megfelelően el kell döntenünk, milyen szavakra szeretnénk optimalizálni oldalunkat. Persze az a legjobb, ha a Google optimalizálás minden, az üzletünkre jellemző keresőszóra folyamatban van.

Vannak olyan üzletágak, ahol a szakmai kifejezések nagymértékben eltérnek a felhasználók által használt keresőszavaktól. Mivel azt nem tudjuk befolyásolni, hogy mit írjanak be, ha olyan szolgáltatást vagy terméket keresnek, ami nálunk van, ezért nekünk kell alkalmazkodni hozzájuk és kideríteni ezeket a szavakat.

 

Ilyen sokszor előfordul a gyártói szegmens terültén. Ilyen példa, amikor elkezdik optimalizálni az oldalt pl. CAD-CAM Informatika szóra, miközben a felhasználó olyan gyártót keres, aki alkatrészgyártással foglalkozik. Tény, hogy az alkatrészgyártásban nagy szerepe van a CAD-CAM informatikának, de a felhasználó ezt nem minden esetben tudja, így nem ezt írja be a keresőbe.

 

 

 

Google optimalizálás kulcsszókutatás alapon

 

Mielőtt Google optimalizálásba kezdünk, érdemes kulcsszókutatást végezni. A jó hír az, hogy mi ezt megtesszük Ön helyett!

 

Javaslatokat teszünk, hogy az Ön weboldalát milyen szavakra lenne érdemes optimalizálni, hogy minél előrébb jelenjen meg a Google keresőben.

Minél előrébb van a weboldal pozíciója a Google-ben, annál nagyobb az esélye, hogy a felhasználók az Ön cégét fogják megkeresni.

 

Min múlik a Google helyezés?

 

A Google közel 200 szempontot vesz figyelembe, amikor besorolja a weboldalakat.

Múlik a weboldal technikai értékén, a szövegezésén és azon, hogy milyen más oldalak népszerűsítik a mi oldalunkat.

 

Ez utóbbit linképítésnek hívjuk.

TUDJON MEG TÖBBET A LINKÉPÍTÉSRŐL

Linképítés nélkül Google optimalizálás nem létezik.

 

 

Az első hely is lehetséges!

 

Kétség kívül azok a cégek szinte maguktól működnek, akiknek a weboldala a Google első oldalán a dobogós helyeket foglalják el. Azért az első oldalon egyik pozíció sem rossz, de merjünk nagyot álmodni!

Legyen az első hely a miénk!

 

 

Hogyan lehetséges az első hely?

 

Nem szeretnénk senkit hiú ábrándokban ringatni. Az első hely lehetséges, de ez rengeteg munkát és odafigyelést igényel, ráadásul az Ön segítségére is szükségünk van.

 

Aki az első helyre szeretne kerülni annak azt javasoljuk, legyen nagyon türelmes, mert az nem fog menni egyik napról a másikra!

Türelem – Kitartás - Munka

 

Ez a három szó jellemzi a Google optimalizálást az első helyre!

Az Ön részéről elsősorban a türelemre lesz szükség, a kitartást és a munkát levesszük a válláról. Azonban ha megteszi, hogy oldalát rendszeresen frissíti (pl. egy új blogbejegyzést készíteni), az a mi munkánkat segíteni fogja.

 

Nem teszünk felelőtlen ígéreteket és nem beszélünk a levegőbe!

Az elmúlt évek alatt közel 500 weboldalt segítettünk a Google első oldalára juttatni!

Keressen minket bizalommal! 



keresőoptimalizálás
Jogi nyilatkozat  ♦  Adatvédelem  ♦  Oldaltérkép © 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.