Blog   /   Havidíjas Keresőoptimalizálás SEO 2024-ben
havidíjas keresőoptimalizálás
ÍRTA: H-Well Kft

Havidíjas Keresőoptimalizálás SEO 2024-ben


 

 

havidíjas seo segítségével a Google első oldalára juttatjuk weboldalát!

 

 

Prémium havi díjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunk keretében figyelmünk minden részletre kiterjed, amely a Google keresőoptimalizálást befolyásolja!

 

Nincs más dolga, csak szerződés kötni, és mi már kezdjük is a munkát! 

 

 

 

Mi az a havidíjas keresőoptimalizálás?

 

 

Arról, hogy a keresőoptimalizálás mit jelent itt tud bővebben olvasni: keresőoptimalizálás.

 

A havidíjas két dolgot jelent:

 

  • Minden hónapban dolgozunk a weblapon.

 

  • Havonta egy fix díj, amit fizetni kell.

havidíjas seo

 

Így kialakul egy szoros bizalmi együttműködés a weboldal tulajdonosa és a cégünk Seo szakembere között.

 

 

Mi történik a havidíjas keresőoptimalizálás során?

 

A fő cél a weboldal látogatottságának a növelése.

 

Ezt hónapról hónapra érjük el a keresőoptimalizálás munkálatokkal, amiket most átnézhet.

 

Nézzük is meg részletesebben mik ezek a folyamatok:

 

havi optimalizálás

 

 

1. Technikai elemzés

 

Első feladat, az oldal technikai részeit és hátterét átvizsgálni.

 

Itt elemző programok segítségével megtudjuk, mik azok a hibák, amik a weblapot hátráltatják.

Párat említve a technikai részekből: indexelési problémák, átirányítások, sebesség optimalizálás, webhelytérkép, reszponzív weboldal.

 

A hibák javítása fontos az optimalizálás kezdetén, hiszen ez a kiindulási alap, amire utána építkezni lehet. Erre nagy figyelmet fordítunk.

 

 

2. Kulcsszókutatás

 

A kulcsszavak megválasztása a legfontosabb feladat, hiszen később ezekre fog a weblap előre kerülni.

 

Itt olyan szavakat kell választani, amivel a látogatók száma növekedni fog és vele együtt az eladások vagy a vásárlások száma is. A szóra adott havi keresési mennyiség szintén fontos.

 

Keresőszavakat több féle módszerrel is kereshetünk.

 

Több ilyen elemző és kereső szoftver áll a rendelkezésünkre.

 

 

3. Konkurencia elemzés

 

Ez igazából egybe fonódik a keresőszavak keresésével is, mert az elemzés során ezekre is fény derül.

 

Láthatjuk mik azok a szavak amikre jó eredményeket és jó látogatószámokat ért el a konkurencia és ezeket alkalmazhatjuk mi is.

 

A SEO audit során sok információt megtudunk, a tartalmakról, a linképítésről.

 

 

4. Szövegírás és tartalommarketing

 

A már kiválasztott kulcsszavakra megkezdődhet az új tartalmak írása, vagy épp a régi tartalomnak az újra írása.

Sok esetben van már meglévő tartalom, de nincs megfelelően megírva, így nem is hozza a várt eredményt.

 

A tartalomírása lesz az egyik, amit mindig folytatni kell a havi SEO során.

 

Így folyamatosan havonta kell a tartalmakat elkészíteni és azokat nyomonkövetve a helyezések változása alapján beállítani.

Itt meg kell jegyezni, hogy a látogatóknak kell írni a tartalmat. Méghozzá olyat, hogy értéket kapjon az, aki elolvassa.

 

Így az oldalon eltöltött idő nőni fog, aminek befolyása van a helyezésre is.

 

 

5. On-Page SEO

 

On-Page SEO során beállítunk minden olyan részletet, ami kihatással van a helyezésre.

 

Kulcsszó sűrűség, Meta tagok, Title, Head tagok, képek optimalizálása, belső linkek.

 

Ez aprólékos munka, de elengedhetetlen a teljes beállítás, hiszen a jó beállítások meghozzák a várt eredményt.

A jó megfogalmazások kattintások növekedését is eredményezik.

 

 

6. Linképítés

 

A megírt tartalom linkek nélkül kevés esetben foglalja el az első pozíciókat, a természetes, organikus találatok között.

 

A linkmarketinget évek alatt tökéletesítettük és releváns prémium linkeket biztosítunk.

 

Keresőoptimalizálás szakértőink végzik a linkek kiépítését, nagy odafigyeléssel a weboldalának vagy webáruházának.

 

A linképítéshez folyamatos cikkek és megfelelő anchor textek kellenek honlapod érdekében, ahhoz, hogy a keresőoptimalizálással az algoritmusok jól bizalmukba fogadják a honlapot.

 

 

A havidíjas munka ezekből áll össze a honlapodra, amit mindig lehet folytatni.

 

 

Mikorra várhatók eredmények?

 

A pozíciók javulása és az új szavakra a helyezések elfoglalása viszonylag hamar látható eredményt mutatnak.

 

Egy két hónap alatt már szép javulások kimutathatóak, de mire elérünk elegendő mennyiségű tartalommal további kulcsszavakra is első oldali helyezéseket, az több idő. Viszont a szükséges munka elvégzése után látványos lesz az eredmény.

 

Az eredményeket az ügyfelek is nyomon tudják követni a Google Webmester Eszközökben és a Google Analyticsben.

 

 

 

Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?

 

Három csomagot alakítottunk ki, így mindenki megtalálja magának milyen ütemben szeretne előre haladni.

 

A keresőoptimalizálás csomagokban a különbség csupán annyi, hogy a nagyobb csomagban több tartalom írás történik havi szinten, így több linképítés is, így gyorsabb ütemben halad a weblap.

 

Az árakat itt olvashatja: Keresőoptimalizálás árak

 

Amennyiben még kérdése van, úgy tanácsadás közben a seo szakember megválaszolja azokat.

 

 

Tehát néhány hónapos munka esetén már jelentősen érezhető a változás, ami hosszú távon pozitívan hat ki a weboldal forgalmára. A keresőoptimalizálásban tehát sokkal több rejlik, mint sem csak egy egyszerű feladat, mivel a keresőoptimalizálási folyamat különféle tevékenységeket foglal magába.

 

Az online marketing ma már elengedhetetlen azok számára, akik nem csak a felhasználók igényeinek akarnak kedvezni, hanem első sorban minél többet szeretnének elérni belőlük, közülük. Amikor valaki adott szóra keres biztos lehet benne, hogy a Google találati lista élén a legjobb weboldalak vannak, ugyanis ami hozzájuk társul, az a minőségi, releváns tartalom, ami a felhasználó igényeinek a legjobban eleget tud tenni.

 

Nagyon szoros a verseny, amíg nem cselekszünk, addig egyre több látogatóhoz jut más, egyre nagyobb üzleti sikereket érhet el más. Ily módon miért pont a saját weboldal maradjon le akkor, amikor van megoldás! Legyen meg a megfelelő stratégia, illetve a legfontosabb: a szükséges hozzáértés - és a honlap számára megfelelő kulcsszavakat kiválasztva sokkal több látogatót szerezhetünk, ezen belül akár azt is elérhetjük, hogy jócskán megnövekedjen a vállalkozás bevétele! A keresőoptimalizálással elérhető, hogy idővel az optimalizált weboldal az élmezőny részese lehessen! A SEO szövegírás is egy külön szolgáltatás, mely mind a sikerdíjas, mind a havidíjas elszámolásban biztosítva van ügyfeleink részére. 

 

Ha szeretnél többet tudni a folyamatról vagy éppen az ügynökség kínálta lehetőségekről, ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot a céggel! Ha pedig már eldöntötted, hogy az ajánlatkérés mellett teszed le a voksod, mert biztosan tudod, mi kell neked, akkor: Ajánlatot kérek!

 

segítünk

 

GYIK

Mit jelent a havidíjas keresőoptimalizálás?

Az optimalizálás segítségével a weblapunknak jobb helyezése lesz a keresőkben.

A keresőoptimalizálás angol jelentése Search Engine Optimization, rövidítve SEO.

 

Hogyan működik a seo?

Három fő elemet kell átnézni és javítani a weblapon, On-site seo, Off-site seo, technikai seo.

 

Nem elég csak linket építeni?

A linképítés fontos, de a weblapnak minden hibáját javítani kell, mert csak abban az esetben tudja megelőzni a versenytársakat.

 

Mikor látok javulást a helyezésben?

A javulás már az első pár hónapban látható.

 





Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.