Tartalomírás

 

Tartalomírás - A sikeres weboldal feltétele

 

Azok az oldalak lehetnek sikeresek, amelyek tartalmukban, szövegezésükben is megfelelnek a Google elvárásainak.

A megfelelően íródott szöveg (SEO szöveg) elképesztő mértékben befolyásolja a weboldalunkat a találati listán.

 

Mi ennek az oka?

A Google célja, hogy a felhasználói élményeket javítsa, ezért olyan oldalakat jelenít meg a találati lista elején, amelyekről úgy gondolja, biztosan kiszolgálja a látogatót. Ezért „nagyítóval” vizsgálja a weboldalunkon lévő szövegezést is.

 

A linképítés Google által elfogadott módszerénél is a szövegírás kap kiemelt szerepet. A más oldalakon elhelyezett PR cikkeknek szintén SEO szöveget kell tartalmaznia ahhoz, hogy a linképítés hatékony legyen. Mi ezt a módszert alkalmazzuk a linképítés folyamán.

Azonban szép és jó, hogy a Google jónak találja a szövegünket és ezért előrébb helyezi az oldalunkat, de meg kell felelnünk a látogató igényeinek is.

A látogatót nem igazán érdekli, hogy mi milyen erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy rátaláljon a weboldalunkra. Nem érdeklik a SEO trükkök, csak az, hogy megtalálja azt, amit keres.

Tehát a SEO szövegírás nagyon hasznos dolog, azonban az internetes ügyfélszerzéshez nem elég.

 

Mi a tartalomírás lényege?

 

A tartalomírásnak két szempontnak kell megfelelni: a keresőoptimalizálás szempontjának és az interneten való értékesítés szempontjának. Hogy még pontosabban fogalmazzunk, az internetes értékesítésnek pszichológiája van. Mindezt úgy kell tennünk, hogy a látogatónak ne tűnjön fel egyik szándék sem.

 

Milyen a jó tartalom?

 

-        Segíti a keresőoptimalizálást.

-        Informatív.

-        Meggyőző.

-        Ott tartja a látogatót az oldalunkon.

 

Az ütős keresőoptimalizálás: Blogírás

 

A látogatóknak fel sem tűnik az oldalon a blogírás valódi szerepe. A blogírás a tartalommarketing azon eszköze, amellyel két legyet üthetünk egy csapásra.

Egyrészt a látogatók segítségére, széleskörű tájékoztatására is kiváló, ugyanakkor keresőszavakra épülő cikkeknek elképesztő hatása van a keresőoptimalizálásban. Emellett oldalunk technikai értékét is növelik, hiszen a szöveges tartalmi elem és HTML kódok arányának javítása oldalunk technikai értékét növelik, a technikai értéke pedig a keresőoptimalizálás hatékonyságát.

Arról már nem is beszélve, hogy minél több időt tölt el oldalunkon a látogató, annál relevánsabbnak fogja tartani az oldalunkat a Google is, a weboldalunkra vonatkozó kulcsszavakra. 

 

 

 

Megírjuk Ön helyett!

 

A cégvezetőknek általában nincs ideje olyan időigényes és aprólékos dologgal foglalkozni, mint a tartalomírás, ugyanakkor nem is biztos, hogy egyáltalán kedvet érez ahhoz, hogy pár órára cégvezetőből marketing szövegíróvá változzon át.

Az online tartalomírás egy olyan műfaj, amelybe még a képzett újságíróknak is gyakran beletörik a bicskája.

 

Bízza ránk weboldal tartalmának megírását és mindamellett, hogy fénysebességgel befolyásoljuk vele weboldalának keresőoptimalizálását, még új ügyfeleket vagy vásárlókat is könnyedén szerzünk Önnek a szövegeinkkel. 



Csatlakozz a beszélgetéshez!
© 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.