Blog   /   Tartalomírás
tartalomírás
ÍRTA: H-Well Kft

Tartalomírás


Tartalomírás segítségével több forgalmat tud elérni.

 

Tartalom írás - A sikeres weboldal feltétele

 

Mi ennek az oka?

 

Olvasható, átláthatóérthető, tartalom megfogja a látogatókat.

 

 

Tartalomírás - A sikeres weboldal feltétele

 

Azok az oldalak lehetnek sikeresek, amelyek tartalmukban, szövegezésükben is megfelelnek a Google elvárásainak.

 

A megfelelően íródott szöveg (SEO szöveg) elképesztő mértékben befolyásolja a weboldalunkat a találati listán.

 

Mi ennek az oka?

 

A Google célja, hogy a felhasználói élményeket javítsa, ezért olyan oldalakat jelenít meg a találati lista elején, amelyekről úgy gondolja, biztosan kiszolgálja a látogatót. Ezért „nagyítóvalvizsgálja a weboldalunkon lévő szövegezést is.

 

A linképítés Google által elfogadott módszerénél is a szövegírás kap kiemelt szerepet.

 

A más oldalakon elhelyezett PR cikkeknek szintén SEO szöveget kell tartalmaznia ahhoz, hogy a linképítés hatékony legyen. Mi ezt a módszert alkalmazzuk a linképítés folyamán.

 

Azonban szép és jó, hogy a Google jónak találja a szövegünket és ezért előrébb helyezi az oldalunkat, de meg kell felelnünk a látogató igényeinek is.

 

A látogatót nem igazán érdekli, hogy mi milyen erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy rátaláljon a weboldalunkra.

 

Nem érdeklik a SEO trükkök, csak az, hogy megtalálja azt, amit keres.

 

Tehát a SEO szövegírás nagyon hasznos dolog, azonban az internetes ügyfélszerzéshez nem elég.

 

 

Mi a tartalom írás lényege?

 

A szövegírásnaknak két szempontnak kell megfelelni: a keresőoptimalizálás szempontjának és az interneten való értékesítés szempontjának.

 

Hogy még pontosabban fogalmazzunk, az internetes értékesítésnek pszichológiája van. Mindezt úgy kell tennünk, hogy a látogatónak ne tűnjön fel egyik szándék sem.

 

Milyen a jó tartalom?

 

  • Segíti a keresőoptimalizálást

 

  • Informatív

 

  • Meggyőző

 

  • Ott tartja a látogatót az oldalunkon

 

Az ütős keresőoptimalizálás: Blogírás

 

A látogatóknak fel sem tűnik az oldalon a blogírás valódi szerepe.

 

A blogírás a tartalommarketing azon eszköze, amellyel két legyet üthetünk egy csapásra.

 

Egyrészt a látogatók segítségére, széleskörű tájékoztatására is kiváló, ugyanakkor keresőszavakra épülő cikkeknek elképesztő hatása van a keresőoptimalizálásban.

 

Arról már nem is beszélve, hogy minél több időt tölt el oldalunkon a látogató, annál relevánsabbnak fogja tartani az oldalunkat a Google is, a weboldalunkra vonatkozó kulcsszavakra. 

 

 

 

 

Megírjuk Ön helyett!

 

A cégvezetőknek általában nincs ideje olyan időigényes és aprólékos dologgal foglalkozni, mint a tartalom írás, ugyanakkor nem is biztos, hogy egyáltalán kedvet érez ahhoz, hogy pár órára cégvezetőből marketing szövegíróvá változzon át.

 

Az online tartalom írás egy olyan műfaj, amelybe még a képzett újságíróknak is gyakran beletörik a bicskája.

 

Bízza ránk weboldal tartalmának megírását és mindamellett, hogy fénysebességgel befolyásoljuk vele weboldalának keresőoptimalizálását, még új ügyfeleket vagy vásárlókat is könnyedén szerzünk Önnek a szövegeinkkel

 

Ára: 40.000.-Ft+áfa

1000-4000 szavas minőségi tartalom.

Ez tartalmazza a seo beállításokat és on-site konkurencia tartalom vizsgálatot.

Ennek köszönhetően lesz a tartalom optimalizált és jut előre a keresőben.

 

Meglévő tartalom átírása, optimalizált tartalomra: 20.000.-Ft+áfa / tartalom

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

Google Lens képfelismerő
Keresőoptimalizálás SEO alapjai
Keresőmarketing
Ingyenes online képszerkesztő program lista
SWOT elemzés: Mi az és hogyan működik?



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.