Google AdWords árak

 

Google AdWords 

 


Ismerkedjen meg a Google AdWords megfizethető világával!


Mennyibe kerül egy hirdetés?

 

Minden egyes alkalommal, amikor valaki keresést hajt végre a Google keresési oldalán, találatok jelennek meg a beírt szónak, kifejezésnek megfelelően. Kétféle találatot láthat ilyenkor az ember: természetes keresési eredményeket és fizetett hirdetéseket. A hirdetéseket az ügyfél a Google AdWords szolgáltatásának az igénybevételével hozhatja létre. A hirdetési pozíció ilyenkor rögtön az oldal tetején található meg (melyeknek a száma legfeljebb négy darab lehet), hiszen ez számít a legjobb pozíciónak. Az AdWords szolgáltatáson belül azonban nincs fix ára a hirdetéseknek! Ön tudja megadni azt, hogy mennyit is szeretne reklámozásra költeni napi szinten: azt, hogy mennyit hajlandó egy kattintás után maximálisan fizetni. Több tényező együttesen fogja aztán meghatározni azt, hogy Ön ténylegesen mennyit fog kifizetni egyetlen kattintásért; az ekkor fizetendő ár akár jóval alacsonyabb is lehet az Ön maximális ajánlatánál! Amennyiben igénybe venné az AdWords szolgáltatást, úgy számolhat azzal, hogy a hirdetései a Google Hálózaton fognak megjelenni, mégpedig az első három találati hely egyikén, amelyet minden látogató nézni fog.

 

google adwords árak

 

 

Mi éri meg annyira az AdWords igénybevételében?

 

Egyrészt az, hogy az Google AdWords ára esetében csak akkor fog fizetni, ha valaki nemcsak hogy látta az ügyfél hirdetését, de rá is kattintott arra. Így nem fordulhat elő az, hogy az AdWordsnél feleslegesen kellene fizetni. Másrészt az, hogy magából a rendszer felépítéséből fakadóan minden egyes statisztikai adatot pontosan mérhető lesz, az ügyfél ugyanis a legapróbb részletekig tudja szabályozni hirdetése megjelenését, valamint nyomon is tudja követni a kampány eredményességét. Fontos kiemelni, hogy a hirdető részletekbe menően be tudja állítani a kampányait. Ez azért fontos, mert nyilván egészen más beállításokat igényel egy olyan kampány, ahol a márka népszerűsítése lesz a cél, mint egy másik, ahol viszont maga az eladás kerül fókuszba. Az ajánlattétel módszerét is ezeknek a marketinges céloknak megfelelően kell beállítani. Ilyen módszerek lehet a kattintásonkénti költségen alapuló ajánlattétel, az ezer megjelenítésenkénti költség alapú ajánlattétel vagy az ügyfélszerzésenkénti költségre vonatkozó ajánlattétel.

 

 

Kampányok felügyelete

 

Gyakori hiba az AdWords kampányoknál, hogy miután minden be lett állítva, miután létre lettek hozva a hirdetéscsoportok, a hirdetések, a kulcsszavak, az ügyfelek azt gondolják, hogy akkor az adott kampánnyal többet már nem is kell foglalkozni. Ezzel szemben ha igazán jó teljesítményt szeretnénk elérni, akkor napi szinten kell foglalkoznunk a kampányokkal! Az egyes kampányok ugyanis folyamatos felügyeletet igényelnek, azokon mindig lehet finomítani, hogy még jobb megtérülést lehessen elérni velük. Amennyiben Ön az AdWords kampányok kezelését szakértőkre bízná, nyugodtan keresse meg a H-Well Kft.-t telefonon vagy e-mailben!

 

 

Kérjen tőlünk árajánlatot Google AdWords kampányai menedzseléséhez, katt ide!

© 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.