Blog   /   Keresőmarketing
keresőmarketing
ÍRTA: H-Well Kft

Keresőmarketing


Keresőmarketing rövidítése SEM.

 

Két nagy részből áll össze a SEM = SEO + PPC.

 

A SEM ezeknek az összefoglaló neve.

 

De nézzük mire is jó a keresőmarketing?

 

 

A keresőmarketing ügynökség feladata, hogy a SEM segítségével, a keresőkben első körben jó pozíciókat érjenek el.

 

Mindezt úgy, hogy növelik a weboldal láthatóságát és vele együtt a látogatottságát.

 

Keresőmarketing szakértők végzik a munkálatokat.

 

 

 

Mit jelent a keresőmarketing

 

A SEM jelentése keresőmarketing, azaz Search Engine Marketing.

 

Az elnevezést 2001-ben Danny Sullivan hozta létre.

 

Két fő részre osztható:

 

Az egyik részét a SEO / Search Engine Optimization / teszi ki.

 

A másik részét a PPC / Pay Per Click / , ami a Google Ads régi nevén Google Adwords hirdetéseket jelenti, amik a fizetett hirdetések.

 

 

1. A Seo keresőoptimalizálás:

 

A találati listán a pozíciók javítása adott releváns kulcsszavakra a természetes találatok között.

 

SEO Audit során a legtöbb megfelelő kulcsszó kiválasztható.

 

Így szerezve minél több látogatót egy webáruház vagy weblapnak, a keresőoptimalizálással.

 

Ezt, beállításokkal, mint a képek optimalizálásával, linkmarketinggel és tartalommarketinggel érik el, mely hatékony a honlap előrelépésében.

Az optimalizálás olcsóbb és tartós, de idő kell hozzá.

 

Erről bővebben itt írtunk keresőoptimalizálás cikkünkben.

 

 

2. A PPC fizetett hirdetés:

 

Aki pedig fizetni is akar a jó pozícióért természetesen lehetősége van rá.

 

A kattintás alapú hirdetésünk, a találatok előtt jelenik meg.

 

A már említett SEO sok esetben hosszú idő alatt hozza meg kulcsszóra az első oldali eredményeket. A PPC segítségével viszont gyorsan hirdethetünk ezekre a szavakra, ameddig beérik a SEO.

 

A PPC kampányokat azonban hozzá értő szakemberre kell bízni, mert nagy pénzösszegeket veszíthetünk, bukhatunk el a rosszul beállított kampány következtében.

 

Mivel akkor fizetünk, ha kattintanak a hirdetésünkre, de sok esetben nem releváns a megjelenítés és csak kattintanak, de vevőnk nem lesz.

 

 

 

Melyiket válasszam a PPC vagy a keresőoptimalizálás?

 

Az online marketing rendszer akkor sikeres, ha fel van állítva egy előre megbeszélt cél.

 

Üzleti ügyfeleink számra is ez az első, amit tisztázunk.

 

A weboldalak számára, a kulcsszavak, illetve a szövegírás melyek mind a kettő esetben fontos szerepet kapnak.

Így a honlap a szöveg készítés során egyre relevánsabb tud lenni.

 

Ezek után érdemes hirdetésben vagy optimalizálásban gondolkozni.

 

A seo mint említettük szép lassan, de sikeresen véghez vihető, így látogató szám emelkedik, hanem Ön azonnal gyorsabb látogatószám emelkedést szeretne az Adwords is kell.

 

A Google keresőben a hirdetést addig javasoljuk amig még, nincs megfelelő helyezés.

 

Tehát, ameddig futnak a hirdetések közben kell a cég weblapján keresőoptimalizálást is alkalmazni.

 

A Google kereső esetén egy szó, mint száz akár melyik megoldás képes látogatót szerezni.

 

 

 

 

 

Csatlakozzon hozzánk a közösségi Facebook oldalunkon, ahol egyéb más érdekes cikkeinket is mindig megosztjuk. Magyarországon már 12 éve!

 

segítünk

 


Hasonló bejegyzések

Közép - Nagyvállalati Keresőoptimalizálás
Google AdWords kampány kezelés
Tartalomírás
Keresőoptimalizálás tanfolyam oktatás SEO megtanulná? Minek? Megéri megtanulni?
Ingyenes online képszerkesztő program lista



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.