Látogatottság növelés

A weboldalak keresőoptimalizálását nagyban befolyásolja, mennyire látogatott az oldal.

 

A látogatottság növelésnek két nagyon egyszerű módja van:

 

1. Google AdWords hirdetések

2. Közösségi oldalakon való hirdetés

 

Ezekkel a hirdetésekkel rögtön két legyet ütünk egy csapásra, hiszen amíg hirdetünk, addig új ügyfelekre/vásárlókra is szert tehetünk, ugyanakkor a látogatók oldalunkon eltöltött ideje hatékonyan segíti előrébb a Google keresőben való megjelenésünket.

 

Itt most jöhet az ún. fekete leves, mert látogatottságot elérni még a fizető eszközökkel sem könnyű.

Sok cégvezető először maga próbálkozik Google AdWords hirdetésekkel, de gyorsan rá kell jönnie, ez egy olyan üzlet, amit nem neki találtak ki. Hiába fizet, a hirdetése ritkán jelenik meg, vagy csak a sokadik oldalon jelenik meg, esetleg az oldal alján. jönnek a Google AdWords értesítések, miszerint növelje meg a költségkeretét, adjon hozzá kulcsszavakat stb.

 

Elég bosszantó tud lenni, amikor az ember fizet valamiért, de nem látja az eredményét.

 

látogatottság növelés

 

 

Látogatottság növelés Google Adwords hirdetésekkel

 

A nehézségeket leszámítva a Google AdWords bizony nagyon is hatékony módszere a látogatottság növelésnek, de mint mindenhez, ehhez is érteni kell, hogy eredményes legyen és a befektetett hirdetési összeg sokszorosát hozza vissza.

 

Ahogy a keresőoptimalizálásnál, itt is nagyon fontos, hogy megfelelően válasszuk ki a kulcsszavakat.

Ha a hirdetéseket szakember állítja össze, bizony komoly összegeket tudunk megspórolni és az új ügyfelek is jönnek.

 

Bízza ránk weboldala látogatottság növelését, és Google Adwords szakértőnk a legtöbbet hozza ki a hirdetésre szánt költségkeretéből!

 

látogatószám növelés

 

 

Látogatottság növelés közösségi oldalakkal

 

A közösségi oldalak felhasználóinak egy dolgot meg kell érteniük: ezek az oldalak nem azért készültek, hogy megoszthassák a mindennapjaik történéseit ismerőseikkel, hanem üzleti célból. Amire a felhasználók használják, az csak egy funkció az oldalon.

 

A közösségi oldalak kiváló üzleti lehetőséget nyújtanak egyrészt a tulajdonosoknak, másrészt nekünk, vállalkozóknak, cégtulajdonosoknak.

 

Magyarországon a Facebook terjedt el a legjobban, de fejlődést mutat a Twitter terjedése is.

Az a szép, hogy a két oldal összeköthető, ezért elég csak az egyik oldalon hirdetéseket és posztokat létrehoznunk, automatikusan megjelenik a másik oldalon is.

 

A Facebookon való hirdetés azonban kicsit sem könnyebb, mint a Google AdWordsön.

Itt is bonyolultabbá tették a hirdetést, de itt nehézséget jelent a megfelelő célközönség beállítása is.

 

Ahogy a Google Adwords hirdetésekkel, Facebook hirdetésekkel is nagyszerűen lehet növelni a weboldalunk látogatottságát, azonban van egy nagy különbség: Ha a Facebookon nem hirdetünk tudatosan és nincs egy Facebook stratégiánk, akkor hamarosan összetalálkozhatunk a „Trollokkal”, akik nagyot köpnek a levesünkbe és nevetség tárgyává tesznek minket.

 

növelje látogatottságát

 

Ezért aki weboldala látogatottság növelését Facebook hirdetésekkel szeretné elérni, annak mindenképpen ajánljuk figyelmébe Facebook specialistánk segítségét, aki a befektetett hirdetési összegből komolyabb pénzt csinál, ráadásul úgy teszi mindezt, hogy a Facebook lakók még szeretni is fognak minket.

Ez azért brand építésnek sem utolsó!

 

látogatottság növelés

© 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.