Legjobb hashtagek
Ez a Top 100 hashtag jelenleg
Kíváncsi vagy arra, hogy melyik az a TOP 100 #hashtag, amit a legtöbben használnak és amik a legtöbb likeot hozzák? Nem is váratunk tovább senkit, inkább mutatjuk, mik a legjobb hashtagek az Instagramon!
-
#love
-
#instagood
-
#photooftheday
-
#fashion
-
#beautiful
-
#happy
-
#cute
-
#tbt
-
#like4like
-
#followme
-
#picoftheday
-
#follow
-
#me
-
#selfie
-
#summer
-
#art
-
#instadaily
-
#friends
-
#repost
-
#nature
-
#girl
-
#fun
-
#style
-
#smile
-
#food
-
#instalike
-
#likeforlike
-
#family
-
#travel
-
#fitness
-
#igers
-
#tagsforlikes
-
#follow4follow
-
#nofilter
-
#life
-
#beauty
-
#amazing
-
#instamood
-
#instagram
-
#photography
-
#vscocam
-
#sun
-
#photo
-
#music
-
#beach
-
#followforfollow
-
#bestoftheday
-
#sky
-
#ootd
-
#sunset
-
#dog
-
#vsco
-
#l4l
-
#makeup
-
#f4f
-
#foodporn
-
#hair
-
#pretty
-
#swag
-
#cat
-
#model
-
#motivation
-
#girls
-
#baby
-
#party
-
#cool
-
#lol
-
#gym
-
#design
-
#instapic
-
#funny
-
#healthy
-
#night
-
#tflers
-
#yummy
-
#flowers
-
#lifestyle
-
#hot
-
#instafood
-
#wedding
-
#fit
-
#handmade
-
#black
-
#pink
-
#일상
-
#blue
-
#work
-
#workout
-
#blackandwhite
-
#drawing
-
#inspiration
-
#home
-
#holiday
-
#christmas
-
#nyc
-
#london
-
#sea
-
#instacool
-
#goodmorning
-
#iphoneonly
Ha nem csak az érdekel, hogy melyikek a legjobban keresett hashtagek az Instán 2018 körül, hanem érdekelne, hogy 2020 és 2021 éveiben mi a helyzet, akkor olvass tovább, mert azt is megtudhatod, hogy miért lesz érdemes ezeket használni és persze azt is, hogyan használd a #-t a legjobb szavak elé!
Egy egyszerű képmegosztó alkalmazásnak tűnik, mégis sokkal több rejlik benne, mint azt elsőre gondolnánk! A közösségi média segítségével további lájkokat és követőket tudsz szerezni, amit akár lehet egyszerűen is csinálni, a megfelelő módszerek alapján!
Mivel az Instagram használata ingyenes jó, ha egy kicsit közelebbről is megismerkedünk vele, főleg mivel remek lehetőségeket kínál a különféle termékek népszerűsítésére, nem mellesleg új ügyfelek beszerzésére, valamint a már meglévők megtartására is szolgálhat, ha jól használjuk. Nagyszerű eszköz, ami segíthet abban, hogy bővíthessük az üzletet, és teljesen mindegy, hogy új vállalkozásról van szó vagy már eleve nagy bevétellel rendelkezel, mindkettő esetében vannak előnyei.
Tekintve a felhasználók számát, ez is egyfajta bizonyíték rá, hogy megéri vele foglalkozni, mivel rengeteg embert érhetünk el, szólíthatunk meg az Insta által, ezt pedig vétek lenne kihagyni. Gyakorlatilag úgy működik, hogy ahol a legtöbbet használt, legnépszerűbb hashtaget használják a bejegyzésben, oda többen lyukadnak ki (hiszen a fenti fontos #-gel ellátott bejegyzéseket keresik a legtöbben), ami annyit jelent, hogy majd a megtekintés után elképzelhető, hogy jobb esélyekkel szerzünk lájkot, követőt egy-egy bejegyzés kapcsán.
De mik azok a hashtagek?
Azoknak, akiknek első hallásra nem ugrik be, hogy miről is van szó, szeretnénk az alapokkal kezdeni.
Hashtag jelentése:
Ezek kettőskereszt jellel (#) kezdődő szavak, rövid kifejezések, amiket többnyire a közösségi médiában (pl. Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest) láthatunk különböző tartalmakban, bejegyzésekben, hozzászólásokban.
Mi a céljuk?
A felhasználók előszeretettel használják, ugyanis ez a módszer kategorizálásra, címkézésre szolgál, ennek köszönhetően a kereséskor oda-vissza megtalálhatjuk az egyforma hashtaggel ellátott, egymáshoz kapcsolódó vagy hasonló posztokat.
Ha például rákattintunk egy tartalomra, akkor az adott platformon felsorolásra kerülnek mindazok a nyilvános tartalmak, amelyekben azt a hashtaget használták, amire mi keresünk. Ennek köszönhetően könnyen megtalálhatjuk azokat a tartalmakat, képet, amelyek minket érdekelnek. Ebben rejlik a # rendszer.
Milyen hatással van a webáruházamra a hashtagek használata?
Márkaépítés:
Valójában nagy szükség van rájuk a mai világban, mert bár kézzelfogható haszonra nem feltétlenül teszünk szert velük (még a több kedvelés által sem minden esetben), mégis sokak vásárlási szokásaira van ösztönző hatással, ha látnak egy jól bemutatott terméket az Instagramon. Ügyfélszerzésre, vásárlószerzésre is jól alkalmazhatjuk ennél fogva, nincs kétség efelől.
Több kedvelés:
Mivel az érdeklődési körnek megfelelően kereshetnek a kulcszavak között az Instagram felhasználók, ezért a kis kettős kereszttel ellátott kifejezések hozzájárulnak ahhoz, hogy a tartalmaink azok számára jól láthatóak és könnyen elérhetőek legyenek, akik kapcsolódnak az adott érdeklődési körhöz.
Több követő:
A felhasználóknak az a jellemző szokása, hogy olyan fiókokat keresnek, amiket tudnak követni a platformon. Tehát, ha minél többen érdeklődnek egyébként az a témakör iránt, amit én is hastagelek, amiről én is posztolok, akkor nagyobb számmal vonzhatok be lájkokat, követőket. Sőt így találnak rám az Instagramon vagy más platformon a későbbiekben is.
Most már talán világos, hogyan is működik a dolog, mi az értelme, mire szolgál. Azonban amennyiben még mindig kérdéses, hogy melyikek a legjobb hashtagek, amiket mindenképp érdemes alkalmazni a bejegyzésekben, ha több követőt szeretnénk vagy éppen szeretnél személyre szabott, kifejezetten neked való hashtag ötletet, akkor létezik többféle hashtag generátor, ami segíthet a jó #-ben.
Nyilvánvaló, hogy nem mindegyiket fogjuk tudni ezek közül alkalmazni, plusz még mindig érdemes az egyediséget erőltetni és saját hashtaget alkotni. Ettől függetlenül több, eltérő és népszerű #-gel is elláthatjuk a bejegyzéseket, de bármi is legyen a tartalma, ha van egyedi hashtagünk, akkor azt mindig, mindenhol használjuk ( a néhány igazán felkapott mellett)! Ezzel is épülni fog a márkanév, brand, avagy üzleti, online marketing szempontból is sokan hajtanak hasznot belőle.
Amit még szeretnénk megjegyezni most, hogy már ismerjük a TOP 100 legjobb Insta hashtaget, hogy bár nagyon sok a magyar felhasználó a felületen, mégis ők is szívesen alkalmaznak címkéket angolul. Persze nem ész nélkül, hiszen mindenképpen kapcsolódnia kell a bejegyzéshez a hashtagnek! #-elhetünk magyarul is, de ha több követőt szeretnénk, akkor érdemes a bejegyzéshez illő angol címkéket is feltüntetni, így külföldi fiókokat is bevonzhatunk. Egyébként hogyha érdekel és érdeked van benne, akkor pedig mindenképp nézd meg, milyen magyar hashtageket hoznak létre a felhasználók, s hogy ezek közül melyik a legnépszerűbb.
Mennyi hashtaget használhatunk egy bejegyzésben?
30 #-et alkalmazhatunk egy bejegyzésen belül, ez a limit. Viszont több, mint valószínű, hogy ennyit egyébként sem használunk fel egy poszt alatt, sőt tán még a felét sem, úgyhogy nem kell kétségbe esni, nem egy problémás korlát ez a harmincas szám. Érdekes az is, hogy ennek a korlátnak azért van jelentősége, hogy ne legyen spam a platformon a kulcsszóhalmozás miatt. Amikor túl sokat használjuk őket, más módon hatnak, épp ellenkezőleg. Tehát ne halmozzunk az összes hashtaget egy bejegyzésbe.
Egyébként sem szabad abba a tévhitbe ringatni magunkat, hogy minél több a hashtag a bejegyzésben, úgy hatványozódik a lájkok, követők száma, ez valójában az aktivitási arányra van hatással.
Ha kellő sikerrel akarja valaki alkalmazni a hashtageket, akkor érdemes egy kicsit közelebbről megismerkedni az Instagram algoritmusával, hogyan is működik a platform, mi az ami segít a like és követő szerzésben és mi az, amivel árthatunk.