Blog   /   Legjobb hashtagek


ÍRTA: H-Well Kft

Legjobb hashtagek


Ez a Top 100 hashtag jelenleg

 

Kíváncsi vagy arra, hogy melyik az a TOP 100 #hashtag, amit a legtöbben használnak és amik a legtöbb likeot hozzák? Nem is váratunk tovább senkit, inkább mutatjuk, mik a legjobb hashtagek az Instagramon!

 

  1. #love

  2. #instagood

  3. #photooftheday

  4. #fashion

  5. #beautiful

  6. #happy

  7. #cute

  8. #tbt

  9. #like4like

  10. #followme

  11. #picoftheday

  12. #follow

  13. #me

  14. #selfie

  15. #summer

  16. #art

  17. #instadaily

  18. #friends

  19. #repost

  20. #nature

  21. #girl

  22. #fun

  23. #style

  24. #smile

  25. #food

  26. #instalike

  27. #likeforlike

  28. #family

  29. #travel

  30. #fitness

  31. #igers

  32. #tagsforlikes

  33. #follow4follow

  34. #nofilter

  35. #life

  36. #beauty

  37. #amazing

  38. #instamood

  39. #instagram

  40. #photography

  41. #vscocam

  42. #sun

  43. #photo

  44. #music

  45. #beach

  46. #followforfollow

  47. #bestoftheday

  48. #sky

  49. #ootd

  50. #sunset

  51. #dog

  52. #vsco

  53. #l4l

  54. #makeup

  55. #f4f

  56. #foodporn

  57. #hair

  58. #pretty

  59. #swag

  60. #cat

  61. #model

  62. #motivation

  63. #girls

  64. #baby

  65. #party

  66. #cool

  67. #lol

  68. #gym

  69. #design

  70. #instapic

  71. #funny

  72. #healthy

  73. #night

  74. #tflers

  75. #yummy

  76. #flowers

  77. #lifestyle

  78. #hot

  79. #instafood

  80. #wedding

  81. #fit

  82. #handmade

  83. #black

  84. #pink

  85. #일상

  86. #blue

  87. #work

  88. #workout

  89. #blackandwhite

  90. #drawing

  91. #inspiration

  92. #home

  93. #holiday

  94. #christmas

  95. #nyc

  96. #london

  97. #sea

  98. #instacool

  99. #goodmorning

  100. #iphoneonly

 

Ha nem csak az érdekel, hogy melyikek a legjobban keresett hashtagek az Instán 2018 körül, hanem érdekelne, hogy 2020 és 2021 éveiben mi a helyzet, akkor olvass tovább, mert azt is megtudhatod, hogy miért lesz érdemes ezeket használni és persze azt is, hogyan használd a #-t a legjobb szavak elé!

 

 

Egy egyszerű képmegosztó alkalmazásnak tűnik, mégis sokkal több rejlik benne, mint azt elsőre gondolnánk! A közösségi média segítségével további lájkokat és követőket tudsz szerezni, amit akár lehet egyszerűen is csinálni, a megfelelő módszerek alapján!

 

Mivel az Instagram használata ingyenes jó, ha egy kicsit közelebbről is megismerkedünk vele, főleg mivel remek lehetőségeket kínál a különféle termékek népszerűsítésére, nem mellesleg új ügyfelek beszerzésére, valamint a már meglévők megtartására is szolgálhat, ha jól használjuk. Nagyszerű eszköz, ami segíthet abban, hogy bővíthessük az üzletet, és teljesen mindegy, hogy új vállalkozásról van szó vagy már eleve nagy bevétellel rendelkezel, mindkettő esetében vannak előnyei.

 

Tekintve a felhasználók számát, ez is egyfajta bizonyíték rá, hogy megéri vele foglalkozni, mivel rengeteg embert érhetünk el, szólíthatunk meg az Insta által, ezt pedig vétek lenne kihagyni. Gyakorlatilag úgy működik, hogy ahol a legtöbbet használt, legnépszerűbb hashtaget használják a bejegyzésben, oda többen lyukadnak ki (hiszen a fenti fontos #-gel ellátott bejegyzéseket keresik a legtöbben), ami annyit jelent, hogy majd a megtekintés után elképzelhető, hogy jobb esélyekkel szerzünk lájkot, követőt egy-egy bejegyzés kapcsán.

 

 

De mik azok a hashtagek?

 

Azoknak, akiknek első hallásra nem ugrik be, hogy miről is van szó, szeretnénk az alapokkal kezdeni.

 

Hashtag jelentése:

 

Ezek kettőskereszt jellel (#) kezdődő szavak, rövid kifejezések, amiket többnyire a közösségi médiában (pl. Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest) láthatunk különböző tartalmakban, bejegyzésekben, hozzászólásokban.

 

 

Mi a céljuk?

 

A felhasználók előszeretettel használják, ugyanis ez a módszer kategorizálásra, címkézésre szolgál, ennek köszönhetően a kereséskor oda-vissza megtalálhatjuk az egyforma hashtaggel ellátott, egymáshoz kapcsolódó vagy hasonló posztokat.

 

Ha például rákattintunk egy tartalomra, akkor az adott platformon felsorolásra kerülnek mindazok a nyilvános tartalmak, amelyekben azt a hashtaget használták, amire mi keresünk. Ennek köszönhetően könnyen megtalálhatjuk azokat a tartalmakat, képet, amelyek minket érdekelnek. Ebben rejlik a # rendszer.

 

 

Milyen hatással van a webáruházamra a hashtagek használata?

 

 

Márkaépítés:

 

Valójában nagy szükség van rájuk a mai világban, mert bár kézzelfogható haszonra nem feltétlenül teszünk szert velük (még a több kedvelés által sem minden esetben), mégis sokak vásárlási szokásaira van ösztönző hatással, ha látnak egy jól bemutatott terméket az Instagramon. Ügyfélszerzésre, vásárlószerzésre is jól alkalmazhatjuk ennél fogva, nincs kétség efelől.

 

Több kedvelés:

 

Mivel az érdeklődési körnek megfelelően kereshetnek a kulcszavak között az Instagram felhasználók, ezért a kis kettős kereszttel ellátott kifejezések hozzájárulnak ahhoz, hogy a tartalmaink azok számára jól láthatóak és könnyen elérhetőek legyenek, akik kapcsolódnak az adott érdeklődési körhöz.

 

Több követő:

A felhasználóknak az a jellemző szokása, hogy olyan fiókokat keresnek, amiket tudnak követni a platformon. Tehát, ha minél többen érdeklődnek egyébként az a témakör iránt, amit én is hastagelek, amiről én is posztolok, akkor nagyobb számmal vonzhatok be lájkokat, követőket. Sőt így találnak rám az Instagramon vagy más platformon a későbbiekben is.

 

 

Most már talán világos, hogyan is működik a dolog, mi az értelme, mire szolgál. Azonban amennyiben még mindig kérdéses, hogy melyikek a legjobb hashtagek, amiket mindenképp érdemes alkalmazni a bejegyzésekben, ha több követőt szeretnénk vagy éppen szeretnél személyre szabott, kifejezetten neked való hashtag ötletet, akkor létezik többféle hashtag generátor, ami segíthet a jó #-ben.

 

Nyilvánvaló, hogy nem mindegyiket fogjuk tudni ezek közül alkalmazni, plusz még mindig érdemes az egyediséget erőltetni és saját hashtaget alkotni. Ettől függetlenül több, eltérő és népszerű #-gel is elláthatjuk a bejegyzéseket, de bármi is legyen a tartalma, ha van egyedi hashtagünk, akkor azt mindig, mindenhol használjuk ( a néhány igazán felkapott mellett)! Ezzel is épülni fog a márkanév, brand, avagy üzleti, online marketing szempontból is sokan hajtanak hasznot belőle.

 

Amit még szeretnénk megjegyezni most, hogy már ismerjük a TOP 100 legjobb Insta hashtaget, hogy bár nagyon sok a magyar felhasználó a felületen, mégis ők is szívesen alkalmaznak címkéket angolul. Persze nem ész nélkül, hiszen mindenképpen kapcsolódnia kell a bejegyzéshez a hashtagnek! #-elhetünk magyarul is, de ha több követőt szeretnénk, akkor érdemes a bejegyzéshez illő angol címkéket is feltüntetni, így külföldi fiókokat is bevonzhatunk. Egyébként hogyha érdekel és érdeked van benne, akkor pedig mindenképp nézd meg, milyen magyar hashtageket hoznak létre a felhasználók, s hogy ezek közül melyik a legnépszerűbb.

 

 

Mennyi hashtaget használhatunk egy bejegyzésben?

 

30 #-et alkalmazhatunk egy bejegyzésen belül, ez a limit. Viszont több, mint valószínű, hogy ennyit egyébként sem használunk fel egy poszt alatt, sőt tán még a felét sem, úgyhogy nem kell kétségbe esni, nem egy problémás korlát ez a harmincas szám. Érdekes az is, hogy ennek a korlátnak azért van jelentősége, hogy ne legyen spam a platformon a kulcsszóhalmozás miatt. Amikor túl sokat használjuk őket, más módon hatnak, épp ellenkezőleg. Tehát ne halmozzunk az összes hashtaget egy bejegyzésbe.

 

Egyébként sem szabad abba a tévhitbe ringatni magunkat, hogy minél több a hashtag a bejegyzésben, úgy hatványozódik a lájkok, követők száma, ez valójában az aktivitási arányra van hatással.

 

Ha kellő sikerrel akarja valaki alkalmazni a hashtageket, akkor érdemes egy kicsit közelebbről megismerkedni az Instagram algoritmusával, hogyan is működik a platform, mi az ami segít a like és követő szerzésben és mi az, amivel árthatunk.





Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.