2017.07.19.

Keresőoptimalizáló ismerkedjen meg vele!

keresőoptimalizáló

Amikor valaki érvényesülni szeretne a marketing területén, akkor ott általában nem lehet megkerülni a pénzt kérdéskörét, hogy tudniillik mindez mennyibe is fog ez a nap (sőt a naptári év) végén kerülni. Mindenkinek eltérő mennyiségű tőke áll a rendelkezésére akkor, amikor belevág a reklámozásba; a legismertebb kólás vállalatnak nyilván több pénze van a világon mindenfelé hirdetni, mint egy kis halnak számító vállalkozónak arra, hogy egyáltalán ott, ahol helyileg működik, helyzetbe hozza magát pár jól megválasztott hirdetéssel. Közhelynek számít, de ilyen esetben abból kell kihozni a legtöbbet, ami adottnak tekinthető, ami elérhető a cég számára; abból kell tehát gazdálkodni, ami összességében rendelkezésre áll. Ha valakinek bőven van hirdetésre fordítható tőkéje, akkor neki egyből kinyílik a játéktér: egy jelentős összeggel már el lehet menni a televíziós csatornák felé, az országosan is olvasottnak számító offline vagy online újságok vagy éppen az óriásplakátok irányába - amelyik irányvonal csak tetszik.

 

Ellenkező esetben azonban maradnak a megfizethetőnek számító módszerek, melyek érthető módon kevésbé bizonyulnak hatékonynak, mint a média élvonala. Mindenki szerencséjére azonban létezik kivétel, olyan megoldás, melyet nem túl méretes büdzsével is érdemes lesz megcélozni! Aki a marketing terén a keresőoptimalizálás (Search Engine Optimalization, azaz SEO) megoldását választja a megfizethetőnek számító palettáról, annak abban az áldásban lesz része, hogy a hagyományos reklámozási metódusok drágasága a keresőoptimalizáló eljárás során nem fog jelentkezni!

 

Ugyanakkor maga a keresőoptimalizálás mégis igen hatékony módja lesz annak, hogy egy cég, egy vállalkozás meg tudja növelni a megszerzett bevételeit, hogy aztán több profitra tudjon szert tenni. (És hát mi más is lenne a reklám értelme, haszna, ha nem pontosan ez?) Túl jó ajánlatnak tűnik mindez?

 

Nos, mert egy valóban remek dologról van szó!

 

 

Ha eredményes kereső optimalizáló céget keres, most megtalálta!

 

Az optimalizáló metódus a fent említett előnyöket úgy tudja hozni (ne feledjük: kellően olcsón módon), hogy a hirdetést, a marketinget indirekt módszerrel biztosítja a megbízó számára - méghozzá az internet hathatós közreműködésének köszönhetően. Mivel a net ma már majdnem mindenki számára elérhető szolgáltatás Magyarországon (vezetékes és mobil formában is), méghozzá napi szinten, így aztán tulajdonképpen nincs olyan ember ma hazánkban, aki a weben keresztül (így vagy úgy, de) ne lenne valamiképpen megszólítható. Van tehát ráció abban, hogy valaki behatárolt eszköztárral a kezében optimális megoldásként az internet felé fordul. A SEO-t a következőképpen kell elképzelni: az ügyfél már meglévő weboldalát, amelynek a látogatottságát a tulajdonos meg szeretné növelni, egy jó munkát végző optimalizáló cég kezelésbe veszi. Ez a cég aztán, mely akár a H-Well Kft. is lehet, el tudja érni azt, hogy a honlap bizonyos releváns keresőkifejezésekre, keresőszavakra ott tudjon lenni a Google találati listájának akár már a legelső oldalán!

 

Mivel mindenki a Google keresőjét használja, aki csak a weben él és mozog, így aztán nem kell külön bemutatni, miképpen is fest az úgynevezett érkezési oldal, ahol viszont lehet látni a keresések végeredményét; ott a keresést végző, ha releváns találatokat kap, sokszor nem is vált át a második oldalra, mert amit keresett, az megtalálta már az az első oldalon. A keresőoptimalizálási módszer tehát ahhoz fogja hozzásegíteni a megbízót, hogy ezen a listán a saját weboldala ideális esetben ott tudjon lenni a legelső találatok között - akár már az első tízben! Talán felesleges is kiemelni azt, hogy a találati listán való ragyogó szereplés mekkora marketinges potenciált hordoz magában; legyen annyi elég, hogy igen nagyot, amiből aztán profitálni is lehet bőséggel. Gondoljunk csak bele: ha ügyfélként áldozunk a keresőoptimalizálás munkájára, melyet a H-Well Kft. képes lesz a számunkra kiemelkedő minőségen elvégezni, akkor azáltal nagyon sok új látogató fog Google-keresések útján rátalálni a weblapunkra - azon egyszerű oknál fogva, hogy az oldalunk linkje ott fog virítani az első találatok között. Azok az új látogatók pedig, akik ezzel elkerülnek a honlapunkra, meg fogják tudni növelni aztán vállalkozásunk, cégünk bevételét. Ezért fogja tehát megérni ez az optimalizáló módszer, ezért lesz érdemes akár már egy frissen alakult cégnek, vállalkozásnak is azonnal teljes gőzzel belevágnia a SEO-ba: mert ezzel megfizethető módon lehet versenyre kelni akár még a sokkal nagyobb vállalatokkal is, akik nem SEO-útján kerültek a Google találati listájában jó pozícióba, hanem önnön munkájuk, nagyságuk, hírük, eredményességük okán - százszoros, ezerszeres pénzből, mint amennyiből mi a SEO-val meg tudjuk oldani a dolgot! Mégis: elszánt munkával (amihez persze tudni kell, mit és hogyan érdemes meglépni az optimalizáció során) a nagyok elé is oda lehet furakodni!

 

A H-Well Kft. története során ezt már nem egyszer be is bizonyította. Amennyiben az imént felvázolt módszer felkeltette a figyelmét, méghozzá olyannyira, hogy részesülni is szeretne a keresőoptimalizálással járó előnyökből, akkor örömmel tudatjuk Önnel, hogy a H-Well Kft, mely 2008-as piacra lépése óta igen jelentős eredményeket tud felmutatni az ügyfelek oldalainak keresőoptimalizálásában, készen áll arra, hogy az Ön weboldalát is a az első tíz találat közzé juttassa!

© 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.