Blog   /   Sikerdíjas keresőoptimalizálás
sikerdíjas keresőoptimalizálás
ÍRTA: H-Well Kft

Sikerdíjas keresőoptimalizálás


Sikerdíjas optimalizálás megbízás a Google első oldalára viszi

[14 FONTOS tudnivaló]

 

Nem szeretne kockázatot vállalni? Nem is kell!

 

Mivel annyira magabiztosak vagyunk, hogy bevállaljuk azt, hogy Ön csak az elért helyezések után fizet!

 

Ugyan ki szeret ingyen dolgozni? Mi biztos nem! Ezért a mi érdekünk is az, hogy a weboldal vagy webáruház jó pozíciót érjen el a Google találati listáján Sikeres SEO -val.

 

 

 

A keresőoptimalizálást Önnek ajánljuk ha:

 

  • Ön napi szinten szeretne tisztában lenni helyezésével.

  • Rossz tapasztalatai voltak már a keresőoptimalizálással kapcsolatban, ezért biztosra szeretne menni.

  • Pontosan tisztában szeretne lenni azzal, hogy milyen eredmény után fizet.

  • Elővigyázatosan jár el a pénzügyeiben.

  • Szeret ellenőrzés alatt tartani mindent, ami a cégével kapcsolatos.

 

2008 óta dolgozunk, több 1000 kulcsszóra sikerült már a helyezés elérése.

Pontos kulcsszó kiválasztása a legfontosabb. 

 

Egy céget akár több elemzéssel is át kell nézni ahhoz, hogy lehessen kb 50-100 között a kulcsszó lista. Amit itt még lehet válogatni.

 

Amivel pedig nagyobb és több bevétele lehet, ezzel miért ne élne?

 

 

 

A sikerdíjas keresőoptimalizálás előnyei:

 

  • Nincs kockázatvállalás, így Ön csak az előre megbeszélt eredmények után fizet a keresőben!

  • Egy online adminisztrációs felületen keresztül napi szinten tudja látni a kulcsszavak helyezését.

  • Folyamatos havi kimutatást, összegzést kap weboldala teljesítményéről kulcsszó állásról.

  • Rendezetten, összesítésben láthatja az oldal kereső optimalizálás eredményeket és árát.

  • Nem kell egyszerre nagyon nagy összegeket fizetnie a keresőoptimalizálásért, így hosszú távon jó megoldás.

  • Az optimalizálás tartalmazza az ingyenes szövegírás, linképítés folyamatokat.

 

A sikerdíjas kereső optimalizálás hátrányai:

 

  • Eeredmények után a szerződés szerinti időtartamig kell fizetnie.

  • Minimum 5 keresőszó megadása kötelező nem kell csak long tail legyen mint máshol.

  • Nincs lehetőség a keresőszavak cseréjére, hiszen az előre megbeszélt keresőszavak az elszámolás alapjai.

 

Megfelelő webáruház keresőoptimalizálás és weboldala alapján

 

Amennyiben a kulcsszavakra nem megfelelő az elemzés és további rossz szavakra történik a seo optimalizálás angol jelentése /search engine optimization/ a látogató a keresőből nem találja meg az oldalát, így a Google-ből érkező látogatók száma nulla lesz.

 

A találati listán nem lesznek megfelelő szóra elől, így a webáruház weboldal optimalizálás egy olyan hosszú távú kidobott pénz lesz, hogy a keresőoptimalizálás egy rossz emlék lesz bizonyos esetben.

 

A keresőoptimalizáló cég, keresőmarketing szakértő, Seo szakember megválasztása fontos az online marketing szolgáltatások esetében az ilyen munka elvégzéséhez kapcsolat kell a céggel, ha ez nincs meg minden hónapban, a lehető legjobb, ha másik online marketinges csapatot keresünk.

 

A találati lista élére jutni a keresőoptimalizálás lépései segítenek havi szinten lépésről lépésre, azonban, hogy a lehető legjobb legyen az Ön weblapja és semmilyen google algoritmus ne érje el, egy jó marketing kell.

Sok cég a webáruház készítés, weblap készítés vagy webshop készítés esetében már elrontja a weblapot, mert úgy építik fel, hogy átláthatatlan és Google keresőoptimalizálás seo alapok is hiányoznak. Weboldal elemzés seo audit elvégzése egyik legfontosabb munkafolyamat. Ezért fontos, hogy legyen marketing stratégia, hiszen nem mindegy, hogy természetes találatok, fizetett hirdetések, vagy facebook hirdetés, google adwords hirdetés a cél.

A legjobb felhasználói élményre kell törekedni, ugyanis nagy része van a Google kereső szemében a felhasználói viselkedének, már nem csak a linképítés a honlap seo.

 

Keresőoptimalizált weblap előny! Sikeres keresőoptimalizálás Sikerdíjas SEO stratégiák.

 

 

Bármilyen kérdése felmerül a keresőoptimalizálással kapcsolatban vagy keresőoptimalizálás árak érdeklik, keresse cégünket teljes bizalommal! 

Budapest és Vidék esetében egyaránt végzünk keresőmarketing optimalizálást.

Seo szakértő csapatunk áll rendelkezésére mobilbarát weboldal készítés esetében is.

 

Még egyszer csak az adott helyen van a weblapja, akkor kerül pénzbe.

 

Keresőoptimalizálást minél jobban csinálják akkor pénzt termel.

Azért érdemes ezt folyamatosan végezni.

 

Tehát a szolgáltatást ennél sem egyszer kell elvégezni, akik velünk dolgoznak ezt már tudják, hogy a szolgáltatás egyedi amit kapnak nálunk akár havidíjas vagy sikerdíjas a munka.

 

segítünk

GYIK

Mit jelent a sikerdíjas keresőoptimalizálás?

A sikerdíjas keresőoptimalizálás segítségével a weblapunknak jobb helyezése lesz a keresőkben.  A keresőoptimalizálás angol jelentése Search Engine Optimization, rövidítve SEO.

 

Hogyan működik a sikerdíjas seo?

Három fő elemet kell átnézni és javítani a weblapon, On-page seo, Off-page seo, technikai seo.

 

Valóban csak siker esetén fizetek?

Igen! Amikor a kiválasztott szó, szavak elérik a megbeszélt helyezést utána kell fizetni.

 

Mennyi időre szól a szerződés?

Általában a cégek egy éves szerződést kötnek.

 





Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.