Marketing szótár   /   Google Display
Google Display

Google Display


Google Display Hálózat webhelyből, videóból és alkalmazásból álló óriási hálózat,lehetőségek tömegével,  ahol a világ  internet felhasználóinak  a 90 % -a elérhető.

 

A GDH hirdetéseket akkor látják a felhasználók, amikor weboldalaikon nézelődnek, mobilalkalmazásokat használnak illetve YouTube videókat néznek. Vagy csak a gmail fiókjukat olvassák.

 

Mi a hatalmas megjelenési százalékának a titka?

 

A legegyszerűbb, ha összehasonlítjuk a keresési hálózatok működésével:

 

Stratégiai kérdés, hogy keresési-, avagy display kampány mellett döntünk.

A kettő másként működik, másképp éri el a kitűzött célt.

 

A hirdetések megjelenése

 

A keresési hálózatok úgy működnek, hogy miután rákeresünk a szolgáltatásra, termékre, a Google a találati listájában megjelenteti az általa releváns, legjobb minőségűnek gondolt szöveges tartalmakat számunkra.

 

Az Adwords kampányban, a Google keresési rendszerében, arra a kulcsszavakra kereshetünk rá, amelyek adott problémánk megoldásához kapcsolódó lehet. Tehát a hirdetésünk is a keresést követően lesz látható.

 

A display hálózaton működése szerint, már a keresés előtt megjelennek a képes tartalmak, különböző rajzok, mozgó képek, feliratok formájában, miközben böngésszük a telefonunkat, e-mailt küldünk, YouTube videót nézünk, vagy valami alkalmazást használunk.

 

Hirdetési stratégia tekintetében, ez az egyik kulcsa a módszer sikerének, hogy keresés előtt már megtalál minket a reklám. A GDN lehetővé teszi, hogy a hirdetései célzott felhasználóknál jelenjen meg, bárhol a világon, viszonylag kedvező áron. 

 

 

Hogyan működik a GDH / Google Display Hálózat

 

A Display Hálózat azaz, a GDN webhelyek, videók és alkalmazások összetett hálózata. Célja, a célközönség elérése, megtalálása. A célzási lehetőségeivel segít megtalálni, hogy megfelelő időben, megfelelő módon és a megfelelő, potenciális ügyfelekhez érjen el a hirdetés:

 

új ügyfeleket kereshet, a meglévő ügyfeleket  motiválja a cselekvésre,  olyan embereket célozhat  meg, akik a érdeklődnek termékei iránt.  Korábbi ügyfeleit a remarketing listákból keresheti meg újból. Az automatikus célzással magasabb lehet a konverzió.

 

GDH hirdetéstípusai

●     Adaptív vizuális hirdetések.  Részben automatikus hirdetések, mert mi csak  megadjuk a hirdetés szövegét, a képeket és a Google optimalizálja

●     Feltöltött képes hirdetések, különböző méretben vagy HTML5 formában

●     Tevékenységet igénylő hirdetések kép v. mint videó formájában a YouTube-on vagy a Display Hálózaton

●     Gmail.com hirdetések

 

Célzás lehetőségek a GDH hálózaton

 

Demográfia: életkor, szülői státusz, földrajzi hely

Hobbi, érdeklődés

Vásárlás, shopping célú érdeklődés

 

Megadhatjuk azt is, hogy kinek, milyen oldalakon jelenjenek meg a hirdetésünk.

A display hálózaton jelennek meg a remarketing hirdetések is, amelyekkel így, azoknak a látogatóinknak is megmutathatjuk a hirdetéseinket, akik régebben jártak nálunk.

Szegmens létrehozását a Google Analytics segítségével végezhetjük el.: pl. csak nézelődik az oldalon, de nem vásárol, vagy a kosárba is tette, de nem vette meg, hiába nézelődik, nem vette fel a kapcsolatot velünk stb.

Régebbi vevőknek olcsóbb újra eladni.

 

Google Display Network

 

A Google hirdetési formáknak sok változata van, de talán a leghatékonyabb a Network, amely a világ minden országában megjelenteti a hirdetéseket a Google hálózatában. GDN kampányok célzásai több szempont összevetéséből születik, ilyen pl.: a nem szerint, kor szerint, érdeklődési kör szerint stb. célzások.

 

Saját fiókunk számára például a szolgáltatások sorra egyre nőnek egy egy Google adwords frissítés után. 

segítünk


Hasonló bejegyzések

ATL
Cache
CPM
Dropshipping jelentése



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.