A havidíjas keresőoptimalizálás segítségével a Google első oldalára juttatjuk weboldalát!
Prémium havi díjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunk keretében figyelmünk minden részletre kiterjed, amely a Google keresőoptimalizálást befolyásolja!
A közösségi média óriási hatással van mindenre körülöttünk. Rengeteg előnye van, amit elsőre nem is biztos, hogy felismerünk. Sokkal több van a lájkok és követések mögött, mint azt gondolnánk. Ezért is szeretnénk megmutatni, hogy a hashtagekkel mihez is érdemes kezdeni, ha a vállalkozás számára még bejáratlan ez az út!
Mik azok a hashtagek?
Mi a céljuk?
Mire használhatjuk őket?
Bemutatjuk a TOP 100 #hashtagek sorát, amiket érdemes a bejegyzésekben, a tartalmakban használni!
Mit talál ebben a cikkben?
Miért érdemes jelen lenni cégként az Instagramon?
A digitális fényképek alapjai:
1. Képpont, pixel
2. Méretarány
Az instán használt képek fajtái, a képek ajánlott méretei:
1. Profilkép, profile pictures
2. Négyzetkép, square
3. Állókép, portré, portrait
4. Fekvőkép, tájkép, landscape
5. Sztori, stories
Néhány jó tanács a fotókhoz, Insta videók, az IGTV-ről információ.
A teljes körű SEO Audit segítségével tudjuk meg azt, hogy optimalizált e weboldalunk, az aktuális frissítések alapján működő, keresők számára.
A keresőoptimalizálás (SEO) három nagyobb pillére egymásra épülve, amelyeknél el kell végeznünk a SEO audit lépéseit:
Technikai SEO, amelyben a beállítások a weboldal optimális működéséért felelnek, és biztosítják a Google keresőkkel való kapcsolatot, az indexálhatóságot.
On-page SEO, amely a weboldal tartalmát érintő optimalizálást foglalja magában.
Off-page SEO, az oldalunkra érkező linkek, értékes hivatkozások szerzéséről szól.
A keresőoptimalizálás világa, a SEO nagyon összetett.
Több részterület-, és ennél is több munkafolyamat együttes összehangolása szükséges.
Az ON-SITE SEO (On-Page SEO), az úgynevezett helyszíni SEO, a weboldal elemeinek (a tartalmi-, és a HTML-forráskódjának) optimalizálását jelenti a keresőoptimalizálási folyamatban.
A keresőoptimalizálás 3 pillére:
- Technikai SEO
- On-site SEO
- Off-site SEO
Egyesek az on-site SEO részének tartják a technikai SEO-t, mások elkülönítik, viszont a lényegen nem változtat az, hogy a keresőoptimalizálás munkafolyamatát mindig a technikai SEO-val, pontosabban a technikai SEO audittal kezdjük.
SEO Szövegírás ereje
Ahhoz, hogy a legjobbak között legyünk a Google találati listában, természetesen nagyon sok lépcsőfokon kell végigmenni.
Viszont mindegyik lépcsőfokra jellemző az, hogy főszereplője: A SZÖVEGÍRÁS!
Amennyiben Ön most kezdi a vállalkozását, és azért keresett rá a Buyer Persona kifejezésre, akkor nagyon jó úton van a siker felé!
Ez az elem, elengedhetetlen része a marketingstratégiának, pontosabban, a tartalommarketingnek.
A címszó alatt megtudhatja: Mi az a Buyer Persona? Miért és hogyan hozzunk létre egyet vagy többet?
A Buyer Persona jelentése szó szerinti fordításban: „vevő személy”.