cz sk pl

Google Adwords kampány kezelés

Nemzetközi Keresőoptimalizálás! Referenciáink magukért beszélnek!

Google Adwords kampány kezelés

 Google AdWords hirdetés

 

·    Mi az a Google AdWords?

·    Mik az előnyei?

·    A hirdetések létrehozása

·    Rendszeres optimalizálás

 

 

·      Mi az a Google AdWords?

 

A Google AdWords egy online hirdetési szolgáltatás, melynek segítségével Ön az Interneten keresztül érheti el potenciális ügyfeleit, vásárlóit.

A hirdetések a Google Hálózaton jelennek meg, aminek két része van, a Keresési és a Display Hálózat.

A Keresési Hálózatot célzó kampányok hirdetései akkor jelennek meg, ha valaki éppen az Ön terméke, illetve szolgáltatása után érdeklődik, és a Google-ben keresést végez. Ezt kulcsszavak megadásával lehet elérni.

A Display Hálózatot célzó kampányok hirdetései akár több ezer webhelyen is megjelenhetnek szöveges, képes, videós, és egyéb más hirdetésformátumban. Különböző célzási módszerek léteznek, amikkel kiválaszthatja, hogy hol jelenjenek meg a hirdetések (elhelyezések, kulcsszavak, témák, stb.).

 

·      Mik az előnyei?

 

A hagyományos hirdetési módokkal szemben több előnye is van. Ilyenek például a mérhetőség, beállíthatóság, és a nyomon követhetőség. Valamint be lehet állítani úgy a kampányokat, hogy azok a leginkább megfeleljenek az Ön hirdetési céljainak.

Ilyen marketingcélok lehetnek a webhelye forgalmának növelése, a márkaismertség építése, és a leggyakoribb cél, a konverziós művelet végrehajtása az oldalon (vásárlás, feliratkozás, letöltés, stb.).

A kampánybeállításoknál meg tudja adni, hogy mennyi pénzt szeretne a hirdetésekre szánni napi szinten, hogy mely földrajzi területeken jelenjenek meg a hirdetések (ország, régió, város, stb.), hogy mely nyelveket szeretné megcélozni, a megjelenések sűrűségét, stb.

Ön választhatja ki, hogy milyen ajánlattételi stratégiát fog használni: fizethet a kattintásokért (CPC – Cost Per Click), a megjelenésekért (CPM – Cost Per Thousand Impressions), vagy akár megadhatja azt is, hogy mennyit érne meg Önnek egy új ügyfél, és a rendszer a lehető legjobban megpróbálja optimalizálni költségeit (CPA – Cost Per Acquisiton).

Az AdWords-ben minden mérhető, statisztikai adatok alapján hozhatja meg döntéseit a kampány változtatásaival kapcsolatban. Megnézheti, hogy hányan kattintottak a hirdetésekre, milyen pozíciókban jelentek meg a hirdetések, hány konverziót hoztak eddig, és még számtalan adatra tehet szert.

 

·      A hirdetések létrehozása

 

A hirdetések létrehozásánál ismerni kell az AdWords felépítését, ami a következőképpen néz ki: fiók, kampányok, hirdetéscsoportok.

Először is létre kell hoznia egy Google-fiókot, majd egy AdWords fiókot is. A fiók szintjén kell megadnia a számlázási adatokat, innen tudja majd letölteni a havi számláit, stb.

Az első kampány létrehozása következik ezután. Itt tudja megadni a kampány nevét, a hálózatot, amit célozni szeretne, az altípust, és a különböző célzási beállításokat, bővítményeket, és speciális beállításokat.

Ezután jön a hirdetéscsoportok elkészítése. Ezek a hirdetéscsoportok tartalmazzák majd a hirdetéseket, a kulcsszavakat, valamint a többi célzási eszközt. Ezután hozzon létre egy hirdetést, illetve adja meg a kulcsszavakat.

 

·      Rendszeres optimalizálás

 

 

Miután ezekkel elkészült, a hirdetésekkel kapcsolatos munka még nem ért véget. Sőt, valójában az AdWords-ben ne létezik kész kampány, folyamatos optimalizálást igényelnek. Hiszen még abban az esetben, ha minden beállítást tökéletesít, még akkor is jöhet egy olyan külső tényező, ami miatt változtatnia kell a kampányokon (piaci viszonyok változása, konkurencia felerősödése, az AdWords változása, stb.). Ennek fényében, ha nincs ideje és energiája napi szinten foglalkozni a hirdetéskezeléssel, akkor megéri profi szakemberekre bízni kampányainak menedzselését.

 

Bízza ránk Google AdWords kampánykezelését, keressen minket bizalommal!



keresőoptimalizálás
Jogi nyilatkozat  ♦  Adatvédelem  ♦  Oldaltérkép © 2008 H-Well Kft. Minden jog fenntartva.