Blog   /   Keresőoptimalizálás SEO alapjai
keresőoptimalizálás
ÍRTA: H-Well Kft

Keresőoptimalizálás SEO alapjai


 

Naprakész információk. Google keresőoptimalizálás ingyen az alapokról 2024-ben.

 

 

Akinek van webhelye és már vannak alapinformációi a keresőoptimalizálásról, neki nem titkolt célja, hogy a legjobbak között legyen a Google organikus találati listában. Azt is tudja, hogy ez a cél a SEO- val érhető el, biztos alapokkal, folyamatos fejlődéssel, rengeteg munkával.

 

Ebben a cikkben olyan alapinformációkat adunk át, amelyekkel a kezdő honlap tulajdonosok is elindulhatnak.

 

Mit jelent a keresőoptimalizálás?

 

keresőoptimalizálás jelentése (angolul Search Engine Optimization.).

 

„A keresőoptimalizálás a  weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti “normál” avagy nem fizetett keresési eredményekben. Wikipédia

 

Leegyszerűsítve:

 

A keresőoptimalizálás egy weboldal helyének a javítását jelenti a Google természetes találati listában. Minél előrébb van a rangsorban egy weboldal, minél többször jelenik meg a keresésekre mint találat, annál több látogatást szerez.  

 

Mi történik a kereséskor?

 

Ha rákeresünk valamire az interneten, pl. beírjuk a keresőbe (Bing, Yahoo, de ez esetben a Google-t nézzük), hogy: „asztal”, akkor a megjelenő találati listában arra fogunk rákattintani, ami elsőként jelenik meg (nem a hirdetésre) és annak a tartalmát fogjuk elolvasni. Az emberek többsége, sőt szinte mindenki így tesz.

Ha megkapjuk a kért információt, akkor ezzel közel vége is van a keresésünknek. Lehet, hogy kattintunk még a továbbiakra is az organikus listában, de az alul lévőket már nem nyitjuk meg. A második és az azt követő hosszú oldalakra pedig biztos, hogy soha nem látogatunk el. Így érdeke minden vállalatnak és vállalkozásnak az első helyen szerepelni, hogy a potenciális vásárlók őket találják meg.

 

 

Mit jelent a természetes (organikus) találati lista?

 

Nézzünk egy példát az alábbi kép segítségével: a H-Well Kft., az első oldalon, az 1. helyen van a Google organikus rangsorában egy adott kereső szóra.

 

Első oldalon lenni azt jelenti a Google részéről, hogy a cég és annak szakmai tartalma hiteles, igaz és megbízható. Miért is kattintanának lejjebb a felhasználók, míg itt mindent megkapnak?

találati lista

Az organikus vagy természetes listában a SEO /keresőoptimalizálás/ segítségével lehet előrébb jutni. A 2. oldal és az utána lévő weboldalak is előre igyekeznek, ezért alkalmazzák a weboldal SEO -t a tulajdonosok. Hiába van tökéletes honlapunk, ha senki nem látja!

 

Általában, a természetes lista előtt látható egy másik lista is, a fizetett hirdetések listája (Google Ads).  

 

A fotón most csak egy hirdetést láthatunk és azt követően az organikus találati listát.

fizetett hirdetés

A fizetett hirdetések esetében azért fizetünk, hogy a mi weboldalunk, a mi tartalmunk jelenjen meg a keresések során a Google hirdetések között. Ez a kattintásonkénti fizetés a PPC (Pay-Per-Click). Úgy is hívják, hogy Search Engine Advertising, azaz SEA. Ennek köszönhetően, így a hirdetésekkel az elsők közé kerülhetünk az organikus találatokat “megelőzve”.

 

Ez a két összetevő alkotja a Keresőmarketinget, azaz angolul Search Engine Marketing –et, mely röviden a SEM.

 

Összegezve tehát az új kifejezéseket:

 

SEO keresőoptimalizálás (keresőmotor-optimalizálás)

SEA (keresőmotor-hirdetés)

SEM (keresőmotor-marketing)

 

Kifejezésekre kattintva bővebben olvashat.

 

keresomarketing-sem

 

Miért a Google rangsora számít?

 

A Google 1996- os születése óta - viszonylag hamar-,  2001-ben már uralkodó keresőmotor volt, világelsővé vált. Azóta a világ összes felhasználóinak a 90.8 %-át hódította meg, ami a teljes egészhez képest nem kevés. Nem nehéz kitalálni, hogy a maradék csekély százalékon osztozik a többi keresőmotor a piacon. Tehát ebből egyértelműen látszik, hogy a felhasználók érdeke a Google elvárásainak minél magasabb szinten megfelelni, a Google „szemében” a legjobb lenni.

 

A Google felhasználó barát! Arra törekszik, hogy a lehető legjobbat nyújtsa felhasználóinak! Ezért mindent elkövet, hogy a látogatói a legjobb információkat kapják, gyorsan, elsőként. Mellette nagyon sok szolgáltatást nyújt, releváns hirdetéseket és igazán gyors eredményeket ad és persze sorolhatnánk még, hogy ezen kívül miért ennyire sikeres a világ kedvenc keresőmotorja és mondjuk miért használjuk mindannyian.

 

a seo

 

Mi alapján rangsorol a Google? Kik vannak a találati lista elején?

 

Mivel a Google a legjobbat nyújtja felhasználóinak, ezért a weboldalak rangsorolása is ennek megfelelő módon e köré kellett, hogy összpontosuljon.

 

Honnan tudja a Google, melyik a legjobb weboldal az adott keresőszóra?

 

Azt érdemes tudni róla, hogy az egyik legdinamikusabban fejlődő, hatalmas cég a világon. Bevételének nagy részét kutatásokra, algoritmusfejlesztésekre fekteti be mind a mai napig. Ennek érdekében több ezer mérnököt, matematikust, tudóst alkalmaz és már a mesterséges intelligenciát is használja.

 

Olyan algoritmusokat vet be, amelyek tanulnak és fejlesztik magukat. 2013-ban jelent meg a Kolibri (része lett a Panda és a Pingvin), itt már megjelent a szemantikus keresés használata, illetve 2016 elején a harmadik legfontosabb rangsorolási tényező, a RankBrain gépi tanulású kereső algoritmus.

Ezt követte 2018-ban angol-, majd 2019-ben, magyar nyelven is elérhető BERT mesterséges intelligencián alapuló algoritmus, a természetes nyelv feldolgozására. Abban is biztosak lehetünk, hogy nem áll meg a fejlődés továbbra sem.

alphabet

Több mint 7 százalékot száguldott a Google anyavállalata, az Alphabet részvényeinek árfolyama a zárás utáni kereskedésben azt követően, hogy a társaság közzétette első negyedéves számait.” Forrás: Portfolio (2020.04.29.)

 

 

A Google keresőmotorjai a világ összes weboldalát feltérképezik a linkeken keresztül, tartalmukat tárolja, különböző adatokat társít hozzá (metaadatokat), indexet épít (Google index állomány).

A kereső kérésére, egy adott kulcsszóra a legrelevánsabb eredményoldalakat (SERP) jelenít meg ezekre, minőségi sorrendben, rangsorolva.

 

A verseny mindig az organikus találati lista első oldaláért, azon belül is az első helyekért megy.

 

Aki nincs itt, és nem sikerül a keresőből egy adott kifejezésre ide-, az első oldalra eljutnia az összes weboldal között, annál viszonylag hamar szükségessé válik tanácsadás céljából időt kérni egy SEO szakembertől. Ha nem jól látható helyen jelennek meg a weboldalak a találati listán, akkor mindenképp hangold magad fel rá, hogy szakértőhöz fordulsz, aki újra felméri a lehetőségeket! De nem kell aggódni, meg lesz az eredménye!

 

Talán ennyi bevezetőből is látható, miért érdemes a Google keresőmotor szempontjainak megfelelni, miért érdemes a legjobbnak lenni. Most azt is megnézzük, hogyan lehet a Google találati listában az első oldalra, sőt az első helyre kerülni.

 

Ezt a keresőoptimalizálással, érhetjük el.

 

Mielőtt azonban rátérünk a titkaira, egy alapfeltételről érdemes még szót ejteni.

 

Jó lenne tudni, hogy weboldalunkat látja e egyáltalán a Google, vagy engedtük e, hogy lássa.

 

Ehhez érdemes regisztrálnunk webhelyünket a Google Search Console szolgáltatására. Ha  ez még nem történt meg, akkor most feltétlenül kerítsünk rá sort.  

A Search Console, szolgáltatásait nem lehet nélkülözni, mert értékes eszközöket kínál nekünk tartalmaink beküldéséhez, nyomon követéséhez, továbbá tájékoztat a webhelyet érintő problémákról és sorolhatnánk.

 

 

Keresőoptimalizálás alapjai

 

 

A webmesterek az 1990 évektől kezdték el a keresőoptimalizálást. Azóta vállalkozók, cégek, vállalatok, a különféle szervezetek, élnek a SEO nyújtotta lehetőségekkel, és el is érik a vártnál is jobb eredményeket: haladnak előre a Google rangsorában, szakmailag elismertek, hitelesek, ismertek, a köztudatban vannak és persze sikeresek.

 

Hogyan működik a SEO?

 

Ahhoz, hogy a Google találatokban a keresőben lévő, egy adott szóra, beírt kifejezésre jó pozíciót érjünk el a normál találatok között, nem csak egy weboldalra van szükség, hanem több mint 200 tényezőt kell összehangolni egymással. Ezt a sok tényezőt most nem soroljuk fel, de a legfontosabbakat mindenképp.

 

A SEO alapismeretek 3 legfontosabb eleme:

 

1. Technikai SEO /mennyire jól felépített, technikailag a weboldal,indexálhatóság/

2. On-Site SEO /On-Page SEO/  /admin beállítások - minőségi tartalom /content //

3. Off-Site SEO /Off-Page SEO/ /weblapra mutató linkek/

 

 

technikaion siteoff site

Amikor ez a három fő rész lépésről lépésre teljesül, akkor jobb lesz a weblapunk és a felhasználói élmény, illetve készen állunk arra, hogy elfoglaljuk a Google első helyét a találati listán a keresőszavunkra.

 

Ebben a 3 elemben a Google által megemlített több száz tényező teljesülni fog.

 

 

keresőoptimalizálás alapok

Kezdeti lépések: SEO audit

 

A keresőoptimalizálás projekt jellemzően a weboldal elemzéssel kezdődik. A tanácsadás során egy keresőoptimalizáló szakember a weboldalelemzés után minden hibát feltár.

 

Ezt követi az ellenőrzés, a SEO audit. Az így kapott eredményből tudunk meg olyan fontos információkat például, hogy jól látja e a Google a weboldalunkat, vagy keresőbarát e, rávilágít a technikai problémákra, stb.

 

A Search Console /Webmester eszközök tools/ ingyenes keresőoptimalizálás megoldás, és az egyik legjobb- eszköz a weblapunk alap hibáinak elsődleges feltárására. Az elmúlt években sokat javítottak is rajta így jól használható.

Itt érdemes megjegyezni, hogy a forgalmi adatok miatt a Google analytics használata is érdemes, ugyanis látható és elemezhető a weboldaladra érkező forgalom.

 

Amikor egy-egy hiba évek óta fenn áll, és ez a felhasználók számára azonban nem észrevehető, de a javítása határozza meg a helyezés javulásunkat, akkor döbbenünk rá, hogy a seo szakértő milyen sokat tesz-, és igen is fontos szerepet tölt be a teljes munkafolyamatban.

 

Vannak olyan elemző programok, amelyeknek segítségével könnyedén megállapíthatóak a javításra váró technikai és on site elemek. /Ahrefs, Semrush, Screaming frog/ Itt az oldal technikai felépítését, sebességét ellenőrizhetjük: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

 

 

Amikor már technikailag jól van beállítva az oldal, könnyen átjárható a Google robotok által, felhasználói élményt ad, gyors, mobilbarát /mobil friendly/, és a Google tudja indexálni, akkor következhet az On-page SEO, azaz a tartalmi SEO, majd ezt követően az Off-pages SEO, azaz a weblapunkra mutató bejövő linkek, hatások.

 

On-site SEO (vagy On-Page SEO), azaz a tartalmi SEO

 

Mit jelent a kifejezés?

 

A kifejezés, a saját weboldalunk optimalizált tartalmára utal. Ez azt jelenti, hogy bizonyos feltételeknek kell teljesülni ahhoz, hogy SEO szempontból optimalizált legyen a weboldalunk tartalma:

 

Ezek a szempontok a következők:

 

  • weboldal URL-je - rangsorolási szempont. Döntsünk egy egyszerű és statikus URL cím mellett. Lehet akár a cikk címe, emellett gondoljunk a kulcsszavakra.

 

  • kulcsszavak - jó, ha az első kis bekezdésünkben szerepel a kulcsszó, a további kulcsszavaink viszont jó ha megjelennek az első 100 szóban.

 

  • oldal címe, formája (Title, H1) - érdemes figyelni arra, hogy a cikkek címe kerüljön a H1-címkébe. Fontos szerepe van a title címke megfelelő kiválasztásának is. A böngészőben látni a weboldalad Title-jét, ha kurzorral rámegy a látogató. Tudjuk azt is: nem kötelező, nem szükséges, hogy azonos legyen a title-lel, a weboldalon lévő cikk címe.

 

  • alcímek (H2) - vegyük figyelembe, hogy a kulcsszó a címsorok mellett szerepeljen az alcímekben.

 

  • meta leírás (meta description) - értékes és fontos, de a Google a rangsorolás szempontjából nem alkalmazza

 

  • képek címe - a látogatót megfogja, ezeket a címeket ugyanis gyakran elolvassák. A Google szemében hasznos és jelentős szerepe van a képek címének. Számunkra a képek mögött nem látható a kulcsszavas filenév, valamint az alt címke, de a keresőrobotok miatt mégis érdemes kitölteni.

 

  • minőségi tartalom (szöveg, bekezdés) - ma már fontosabb a tartalom, mint régen volt. A teljesen egyedi, jó minőségű, valós tartalmak a felhasználó számára sokkal élvezetesebb, a Google értékesnek tartja, számunkra pedig az eredmények jobb helyezéseket hoznak. A legjobban megírt tartalomra vágyik a Google kereső.

 

Milyen egy jó tartalom?

 

  • Természetesen mindenképpen minőségi és releváns. Jó, ha a témakört nem egy, hanem több oldalról járjuk be vagy akár minden oldalról. Érdemes szakmailag elismert, hiteles oldalakra hivatkoznunk benne, hogy minél hitelesebbek legyünk ezzel mi is, hiszen e szerint egy véleménnyel vagyunk az elismert szakemberekkel. Ez támogatja és erősíti a mi szaktudásunkat is és persze az adott oldalt, cikkeket is. Ha kiemelt minőségű tartalmakat írunk, előbb vagy utóbb majd ránk hivatkoznak releváns témákkal kapcsolatban egyes erős domain-ek is és idővel majd egyre többen, sokan.

 

  • Felhasználók számára írjuk a tartalmat, tehát olvasható, gördülékeny, élvezhető legyen. Ne feledkezzünk meg arról, hogy mit akarunk mondani, közölni, kinek szól, mit kap az, aki elolvassa. Értéket nyújtsunk át ilyenkor olvasóinknak. Akkor olvasnak egyre többen minket, ha az értékes, magával ragadó és érdekes az írásunk. Ez idővel, havonta fokozatosan magas forgalom növekedést, több munkát jelent majd a termék, szolgáltatásod területén a keresőoptimalizálásnak köszönhetően.

 

  • A kulcsszavakat úgy helyezzük el a szövegben, hogy ne rontsa a felhasználói élményt.  Az első bekezdésben legyen kulcsszó. A továbbiakban, ahogy a szövegkörnyezet megkívánja, de pl. száz szó esetében ne legyen benne 3- nál több. Tanácsos a kulcsszavak helyett a szövegkörnyezetbe illő szinonimákat is használni. Ez a módszer felhasználóbarát és keresőoptimalizálási szempontoknak is megfelel. A SEO szövegírás ezért is időigényes, ideje hosszú annak, mire egy jó tartalom össze áll, mire tartalmazza a szóösszetételeket és szavakat, amiket bele kell fogalmazni.

 

  • Optimális, ha a tartalom hossza 2000 szó fölött van. Ezt úgy építsük fel az olvashatóság érdekében, hogy tagoljuk a szöveget. Ehhez használjunk külön alcímeket, bekezdéseket, kérdéseket.

 

  • Nagyobb eredményt érhet el az ember a cikkben található szövegen kívüli, multimédiás tartalmakkal: mint például a YouTube videó, diagram, vagy egyéb elemzés, amelyek a tartalommarketing esetében is ütősek lehetnek. Ez nemcsak a látogatók számára jó, hanem SEO szempontból is.

 

  • Nagyon figyeljünk a helyesírásra! Egy igényes, szakmailag hiteles tartalom alapvető elvárása, illetve az üzleti megítélés szempontja is, hogy milyen helyesen írjuk le a szavakat, mondatokat és persze arra is, hogy mit írunk le. A helyesírás mellett a másik elengedhetetlen dolog, amire vigyázni kell, vannak íratlan szabályok arról, hogy mit szabad és mit nem egy igényes tartalomban leírni a megfogalmazás során, amelyeket érdemes betartani.

 

 

Off-site SEO (vagy Off-Page SEO), a kívülről érkező hatás

 

Az Off-site SEO- hoz tartozik minden olyan kívülről érkező linképítési tevékenység, amely valamilyen hatással van weboldalunkra.

Ez a harmadik kardinális összetevő a sikeres weboldal elérésében.

 

Milyen külső hatások érhetik weboldalunkat?

 

Ezek általában a linkek különböző formája: hiteles, releváns oldalról jövő linkek, amelyek esetében fontos a hivatkozás konkrét szövege, szövegének minősége és az is fontos, hogy hány darab link mutat weboldalunkra és weboldalunkról kifelé. Minőségi linket adni és kapni, ez a lényege!

 

A Google szereti a látogatókat értékes oldalak felé tovább irányítani, mert pontosan tudja, hogy ezáltal is számos információt tud nyújtani. A kifelé mutató link rangsorolási tényező.

 

A Google rangsorában akkor számít egy hivatkozás, ha az minőségi és hiteles.

 

Ha sikerül minőségi tartalmakat létrehoznunk, hitelesek leszünk egy adott témában, akkor a hivatkozások száma is növekedni fog. A következő években talán a mi weboldalunk lesz a szakmailag releváns, elismert, amire egyre többen hivatkoznak, idővel nemcsak Magyarországon lévő weboldalakról, de talán külföldi szakmai oldalakról is, akik nek mi leszünk a hiteles, releváns oldal.

 

 

Keresőoptimalizálási hibák - amit érdemes elkerülni

 

Kulcsszóhalmozás, kulcsszó spam: erről akkor van szó, amikor pl. egy cikket valaki minél több, szinte teljesen kulcsszavakkal tölt meg vagy pl. a kulcsszót a szövegben, oldalsávba vagy láblécbe is rakja. Ez utóbbi régi technika volt, amivel helyezéseket lehetett manipulálni és így jobban teljesítettek néhány oldallal. 

 

Aminek a vége az lett, hogy mire jöttek a hírek, a Google már bedobta a Panda frissítést. Azokat az oldalakat ahol ilyet használnak, azaz ilyen spam munka történik, azt leminősíti a Google és inkább ezzel bünteti őket.

 

Linkspam: annak idején ügynökség vagy a linkfarmok, linktárak sikeresen “teljesítették” a linkadást “vásárlás” fejében. Anno nehézségek nélkül lehetett gyenge linket szerezni, ami sokáig működött is. Pillanatok alatt meglett az a 10-20 kulcsszavas link, amivel betöltötték az elvárt linkszámot. Ezzel haladtak is előre, más nem is hiányzott hozzá mindaddig, amíg aztán elérkezett a Google Pingvin frissítés és ez megkutyulta a legtöbb vállalkozás weboldalát. Már nem volt érdemes annyi linket venni, sőt egyáltalán linket venni sem. Ezt a módszer már elfelejthetjük. A nem hivatalos black hat seo /fekete kapalos/ technikák, büntetést okozhatnak. A meghatározott fehér kalapos úton haladva kell optimalizálni. Ha rossz tudás végett használunk fekete módszert és esetleg rájövünk, azonnal javítani kell a hibát, így javítható a helyezés.

 

 

Google algoritmus frissítések

 

A keresőoptimalizálás során weboldalaink eredményeit befolyásolják a Google algoritmus frissítései. Ezek évente egyszer-kétszer történnek meg.

 

Ezek olyan módosítások, amelyek hatással vannak a találatok sorrendjére. Ilyen algoritmusos és frissítések voltak korábban a: Google Panda, Pingvin, BERT.

 

 

Összegezzük a keresőoptimalizálás alapjait:

 

Hogyan leszünk 1. helyen, a Google organikus találati listában?

 

  1. Maga a technikai SEO ez esetben valóban teljesen tökéletesen és megfelelő módon működő, gyors weboldalakat biztosít, minden eszköz használatakor: mobil, tablet, asztali gép.

 

  1. A látogatók folyamatosan, rendszeresen és szívesen fognak olvasni  - és persze sokan, mert az oldalak, tartalmak egyediek, relevánsak, változatosak, és minden információt átadnak a témában.

 

  1. A weboldalra befelé-, és a weboldalról kifelé mutató linkek minőségiek.

 

  1. Ezen túl, a Google nézi a látogatók viselkedését is: megtalálták e amit kerestek vagy visszafordultak onnan. Tehát az erre vonatkozó adatok is befolyásolják az első helyezést.

Az így elért első oldali helyezések képesek hosszú távú megoldást nyújtani neked az oldalad folyamatos láthatóságára, ezzel együtt a havi látogatószám növelésére. Hogy mennyire éri meg pénzt fektetni ebbe, az ugye még mindig egyértelmű? Nagyonis!

 

Újabb rangsorolási faktort adott ki a Google, ami 2021-ben aktív is lesz.

 

Új rangsorolási faktor lett a Page Experience Update, ami az oldal-élmény algoritmus.

A lényege, hogy a vizuális megjelenést is vizsgálni fogják.

Amelyik weblap remek felhasználói élményt ad, kihatása lehet a rangsorban.

 

Keresőoptimalizálás évek óta halad abba az irányba, hogy jobb weblapok szülessenek.

 

Core Web Vitals mutatók fognak ebben az esetben számítani.

  • LCP Oldalbetöltés: Large Contentful Paint - Legnagyobb Vizuális Tartalomválasz)

  • FID Interaktivitás: First Input Delay - Első reakciótól számított válaszkésés)

  • CLS Vizuális stabilitás: Cumulative Layout Shift - Elrendezés összmozgása)

Jelenleg még nem tudjuk mekkora hatást fog gyakorolni a helyezésekre, de már most érdemes felkészülni a jobb eredmények elérésére.

Ezeknek a mutatóknak javítása vagy jobbá tétele technikai keresőoptimalizálás tudást igényelnek, így weblap készítővel is egyeztetni szükséges.

 

 

Bízunk abban, hogy sikerült megismertetni a keresőoptimalizálás alapjaival, a SEO hatékonyságával. Amennyiben fenti információkkal felkeltettük az érdeklődését és SEO szakembert keres vagy keresnek, szívesen segítünk!

 

Induljon el a folyamatok végrehajtásán és legyen első helyen a keresők találati listáján.

 

Sok sikert és kitartást kívánunk, hogy a Google rangsorában minél előrébb legyen!  H-Well Kft.

 

Szeretne / szeretnél többet megtudni a keresőoptimalizálásról? Szükséged van segítségre? Szeretnél komolyan otthon lenni a keresőoptimalizálásban? Kérdés merült fel?

 

Pontos információra van szüksége / szükséged a wordpress oldalakhoz? Írj nekünk! Látod, profi csapatunk fogja a kezed, és mindenben segít!

 

Nyugodtan vegye / vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!

 

Keressen minket bizalommal:

 

Blog és E-mail feliratkozás, Facebook, Twitter

 

Online marketing és közösségi média és Google adwords /google ads/ ezekről is olvashatsz a blogunkban, vagy iratkozz fel az email címeddel a weblapunkon, ahol haladó seo tippek, internetes seo tanfolyam, kulcsszókutatás és seo optimalizálás szempontból sok információ jelenik meg.

Tudod, ha ma elkezded a SEO alapok tanulását, “holnap” már első lehetsz! Talán a mai nap az első lépcső a sikerhez!

 

 

Van egy lehetőség az Ön számára is arra az esetre, ha kisszámú a weboldalának látogatottsága és vele együtt a konverzió is. Szakemberként tudom, hogy a keresőoptimalizálással mit lehet elérni, az eredményeket több mint egy évtizede tapasztalom. Ha ma még nem, de legalább holnaptól az Ön weboldala is elindulhat az első oldal felé a Google találati listában, a végén pedig az első helyre!

 

A látogatóknak a web első oldala létezik. Keressen minket bizalommal! Azok, akik elkezdték, már elindultak a siker felé! Keresőoptimalizálás szolgáltatás eredményes, hiszen a módszert alkalmazva, használatával változik a szavak helyezése. Ennek eredménye, hogy ezután nő a látogatottság.

 

 

Útmutató, irányelvek, ajánlatkérés, kapcsolat

 

segítünk

 

GYIK

Mi az a SEO?

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO)

A seo azt jelenti, hogy egy weblap helyezésének javítása a keresőmotorokban.

 

Hogyan működik a keresőoptimalizálás?

Három fő elemet kell javítani és jobbá tenni a konkurenciánál: on-site seo, off-site seo és technikai seo.

 

Nem elég csak a linképítés?

A linképítés az egyik fő elem, és nagyon fontos, de ha a weblap többi része hibás akkor nem lesz meg a jó pozíció.

 

Mennyi idő a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás egy folyamat, hónapról hónapra lehet jobb és jobb eredményeket elérni, de időbe kerül, több hónap. 

 

 

 


Hasonló bejegyzések

Google képkereső
Sikerdíjas keresőoptimalizálás
Havidíjas Keresőoptimalizálás SEO 2024-ben
# Hashtag
Ingyenes online képszerkesztő program lista



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.