Blog   /   # Hashtag
hashtag
ÍRTA: H-Well Kft

# Hashtag


Közösségi médiában gyakrabban fordul elő ez a kis szimbólum #.

 

Ezt # nevezik Hashtag-nek.

 

Magyarul kettőskereszt, de nem is hinnéd mennyire fontos lehet a használata a látogatószám növelésében.

 

 

Hashtag jel indulása

 

A #Hashtaget Chris Messina jelenítette meg és találta fel elsőnek a Twitterben 2007.augusztus.23. án. Ekkor nem vált ismertté a használata, hanem 3 év múlva.

 

chris messina hashtag jel

 

A nagy áttörés 2010-ben lett mire a Twitter bevezette a használatát.

 

Azóta nagyon elterjedt.

 

Azt mondta olyan módszert akart ajánlani a közösségnek, amivel jobban össze hozza Őket. A Twitter nem támogatta a csoportokat, és gondolta kell valami ami közelebb hozza egymáshoz a bejegyzéseket.

 

De miért választotta a hash jelet vagy fontot, ahogy ő nevezte?

 

Az ok kevésbé titokzatos, mint a karakter története. #Messina szerint könnyű volt gépelni, és korábban már használták a korai internetes chat csatornákon egy csevegőszoba nevének jelölésére. 

 

Számára úgy tűnt: annak, hogy egy máshol már alkalmazott módszer elfogadása növeli örökbefogadási esélyeit, ahelyett, hogy egy teljesen újat feltalálna.

 

 

 

Mit jelent a Hashtag jelentése?

 

A hashtag egyszerűen egy szóköz nélküli font (#) a kifejezés előtt.

 

Például a #Summer és a #HappyBirthday egyaránt hashtagek.

 

Ezeket a hashtageket bárhova elhelyezheti a közösségi média felületén.

 

Üzenetében: az elején, a végén, vagy bárhol.

Ezek a hashtagek egyetlen adatfolyamba kötik az egyedi userek nyilvános beszélgetéseit, amiket megtalálhat egy hashtag keresésével, az egyikre kattintással.

 

Vegye figyelembe: ahhoz, hogy a hashtaggal rendelkező bejegyzés megjelenhessen bárki keresésében, a bejegyzésnek nyilvánosnak kell lennie.

 

A hashtag ugyanis egy címkézés, kategorizálás, erre való.

 

A használtával, könnyedén azonosítani tudja a közösségi média a tartalmakat, vagyis amiket ugyanazzal a hashtageléssel, címkék -kel láttak el.

 

A közösségekben nehéz volt a találatok kategozilálása, de most segít a jelölés.

 

Végül is, mint a keresőoptimalizálásban a kulcsszavak, keresőszavak alakultak ki a közösségi médiákban, annyi különbséggel, hogy elé kell tennünk ezt #.

 

Nem elhanyagolható a marketing, közösségi oldalakon sem, hanem a kulcsszó áll itt is a reflektorfényben.

 

Így már kezd érthetővé vállni, hogy ez valóban fontos tud lenni számunkra is, hiszen látogatókat szerezhetünk a közösségi oldalakról a jól használt hashtag-gel.

 

 

 

 

Mi az a hashtag jel? Mire jó a hashtag?

 

Egy évtizeddel később a hashtag továbbra is virágzik.

 

Megfelelő használat esetén a hashtagek nagyszerű lehetőséget kínálnak a cégeknek a márkák ismertetésére online.

 

Láthatóbbá tegyék a társadalmi hozzászólásaikat és növeljék az elkötelezettséget.

 

Hasznos kontextust és útmutatást adhatnak az embereknek. Összesítik hozzászólásokat és képeiket, és valós időben összehozza az ugyanazon témájú személyek csoportját adott témában.

 

A bevezetésével a cégeknek hatalmas út nyílt meg a termékek, szolgáltatások, értékesítésére és marketingelésére a közösségi platformokon.

 

 

 

Hogyan használjam a # Hashtag jelet?

Pár tipp és ölet.

 

Kiejtése: hesteg.

 

Írása: Nem használhatunk benne ékezetet mert nem szabad.

 

Megjelenítése: Egybe írjuk a # jelét a hashtag szóval és tovább a többi hashtagelni kívánt szavunkat külön.

 

hashtag jelentése használata

 

Egy post, bejegyzés mellé, nem csak egy hashtag tehető.

 

Cím leírás alá tegyük.

 

Példa a használatára: #keresooptimalizalas #hashtag #hwellkft

 

Mi is ez a pár hashtagelés?

 

A közösségi platformon mondjuk Facebookban rákeres a következőre, #hwellkft annak elő fog jönni a mi bejegyzésünk. De ha a #keresooptimalizalas szóra keres akkor is, és a #hashtagre.

 

Ha a hash tagja több szót is tartalmaz, akkor csoportosítsa őket. Ha látható különbséget akar a szavak között, akkor a nagybetűkkel teheti (#GyimesiAndras). 

 

A nagybetűk nem változtatják meg a keresési eredményeket, a #GyimesiAndras keresése ugyanazokat az eredményeket fogja eredményezni a #gyimesiandras.

 

A számok támogatottak, tehát a #30Evfordulo tweetünk tökéletes.

 

Az írásjelek azonban nincsenek, tehát a vesszők, a pontok, a felkiáltójel, a kérdőjelek és az aposztrófok kizárva. Felejtsd el a csillagokat, az amp-jelzőket és az egyéb speciális karaktereket.

 

Nincs előre beállított hashtag-lista. Hozzon létre egy vadonatúj #hashtaget egyszerűen azáltal, hogy ha még nem használták, TESSÉK! Ön feltalált egy új #hashtaget. Érdemes lesz a szó ötletekkel kísérletezni.

 

Legyen más! Használd azokat az első ötleteidet, ha arra nem gondolnak tiéd a siker ötlet.

 

 

 

Hogyan működik a Hashtag Twitteren, a Facebook-on és az Instagram-on?

 

Jelenleg már minden social media felületen jelen van a # ikon.

 

A Twitter után hamar elterjedt a közösségi oldalakon, ma már mindenki bevezette: Facebook, Instagram, Pinterest, Tumblr, Youtube, App.net, Github, Vine, Flickr.

 

 

1, Hogyan működnek a hashtagek a Twitteren?

A twitter-en annyira elterjedt, hogy ma már szinte nem is osztanak meg tweetet ami nem tartalmazza a # jelt. Oldalt be is ajánlja a legnépszerűbb trendeket neked a twitterben.

 

twitter

 

A Twitternek a hashtagje egy adatfolyamba köti a különböző usereknek a beszélgetéseit.

 

Ha a felhasználók, nem kapcsolódtak egymáshoz, ugyanarról a témáról beszélnek egy adott hashtag használatával, tweetjeik ugyanabban a hírfolyamban jelennek meg.

 

A hashtag-adatfolyam a Twitterben - példaként a #summer t fogjuk használni :

 

twitter hashtag

 

A tweetek a hirfolyam közepén találhatóak. A #summer esetében láthatja, hogy van néhány mód a hashtag-folyam váltására: Felül (TOP ez az alapértelmezett), Új, Emberek, Fotók, Videók.

 

Topban: A tweetek, amely a hashtagot használja, amelyben a legnagyobb elkötelezettség tapasztalható - ez áltlagban azt jelenti, hogy befolyásos személy vagy márkák tweetjei, rengeteg követője van.

 

Legfrissebb: A legújabb tweetek élő közvetítése mindenkinek, aki használta a hashtagot.

 

Emberek: A fiókok felsorolása a hashtaghoz kapcsolódóan.

 

Fotók: A hashtaget használó tweetekbe beépített fotókollázs. Ha az egérmutatót egy fotó fölé viszi, egyetlen kattintással válaszolhat, retweettel vagy a tweettel tetszik jellel. A tweet megnyitásához kattintson a képre.

 

Videók: A hashtag tweetek, amelyben videók szerepelnek.

 

 

2, Hogyan működnek a hashtagek a Facebookon?

A Facebook hashtagja egyetlen adatfolyamba köti a felhasználók beszélgetéseit.

 

Az ismerőseink bejegyzései mellett olyanokat is láthatunk, akik nem tiltották le az adatvédelmi, adatkezelési tájékoztató beállításokat jól és idegeneknek is feljöhet a bejegyzésük.

 

A Twitterrel és az Instagrammal ellentétben, ahol sok ember nyilvános fiókkal rendelkezik, és a hozzászólásaikat bárki láthatja, a legtöbbnek a Facebook-bejegyzése és fiókja magántulajdonban van. 

 

Ez úgy kell érteni, hogy ha a személyek hashtageket is használnak, azok nem kereshetők.

 

Az eredmény? 

 

A hashtagekkel a Facebookban kereshet, ismert személyek, cégek, márkák teszik ki, nem pedig magánszemélyek.

Egy #hashtages folyam a Facebookunkon, példánk a #barcelona

 

A keresőbe beírjuk a keresett kifejezést elé írva a # jelet és rá kattintva már adja is a releváns találatokat. 

 

 

 

facebook

 

A találatok az oldal közepén találhatóak. A #barcelona esetében láthatja, hogy a hashtag-folyam átváltására számos féle módon van lehetőség, még több, mint a Twitterben:

 

Legfelül (Az összes, alapértelmezett), Bejegyzések, Emberek, Fényképek, Videók, Marketplace, Oldalak, Helyek, Csoportok, Alkalmazások, Események és Hivatkozások.

 

Az összes: A Facebook bejegyzés száma, amelyek azt a #hashtaget írták, amelyben elkötelezettség tapasztalható - influencer vagy márkák elég követője van -, valamint a Facebook-ismerőseid.

 

Marketplace: A felhasználók mostantól közvetlenül a Facebook-felhasználóknak adhatják el dolgaikat. A hashtaghez, a #barcelona, itt iskolatáskák, mezek, labdák ugranak be.

 

Bejegyzések: A nyilvános ismerőseid bejegyzései, #hashtaget használva.

 

Emberek: Olyan személyek, akiknek a neve hivatalosan kötődik a hashtaghoz. 

 

Fényképek: A nyilvános hozzászólás a # miatt, amelyben fotók szerepelnek.

 

Videók: Ezen a nyilvános hashtages videók láthatóak.

 

Oldalak: Ez a lap azokat a Facebook oldalakat jeleníti, amelyek a keresett hashtaghoz társulnak, vagy arról feladnak információkat.

 

Helyek: Helyek a világon, amelynek a nevét hivatalosan társítják a hashtaghoz.

 

Csoportok: A hashtaghoz hivatalosan társított nevekkel rendelkező facebook csoportjai.

 

Alkalmazások: Alkalmazások, neve hivatalosan társítva a hashtaghoz.

 

Események: A Facebook esemény neve hivatalosan összekötődik a hashtaggel.

 

Hivatkozásokban: A Facebook hivatkozás, amelyek hivatkozása hivatalosan kapcsolódik a hashtaghoz.

 

 

Hogy alkalmazzák Facebook csoportokban? 

Azonban egyre több csoportban van tájékoztató, hogy a tag elemet használni kell. Mivel ez hasznos a tagok számára, hiszen ha egy csoportban mindig új érdeklődő lép be, nem kell mindig ugyanazokat a kérdéseket megválaszolni.

 

Elég csak a visszakeresés a # kifejezések segítségével.

 

Ezért ha szeretnél belépni az előtt, szintén mások által elfogadott szabályok alapján tudsz.

 

 

Kategória, téma nevek vannak kialakítva, ha valaki szeretne, hozzá szólni, vagy másik kérdést feltenni # nélkül nem teheti a felhasználó.

Ha pedig nem használsz néhány figyelmeztetés követően sem abban a csoportban a megosztásaidban, akár azért ki is tilthatnak.

 

 

 

3, Hogyan működik a ​Instagramon?

Az Instagramnak a hashtagje a különböző felhasználók beszélgetéseit egy streambe köti, akárcsak a Twitteren és a Facebookon.

 

Ha azok a userek, egyébként nem kapcsolódnak egymáshoz, ugyanazon témáról beszélnek egy adott hashtagget használatával, a hozzászólásuk ugyanabban a felületben jelenik fel.

 

Itt egy #hashtages adatfolyam az Instagramon - ismét a #barcelona példát használva :

 

Az insta böngészőben rákeresünk, közben már lenyílik a kereső rendszer és fel dob több hastaget is ami jó lehet számunkra.

 

Itt az azonos hashtag-gel ellátott képeket dobja fel az Instagram.

 

instagram

 

 

Figyelem: a felhasználói felület az Instagram hashtag adatfolyamán sokkal egyszerűbb, mint a Twitteren és a Facebookon. 

 

Három dolgot tehet: Görgessen a kapcsolódó hashtagekben, nézd meg, A Legnépszerűbbek, Legutóbbiak, kategóriákat.

 

Kapcsolódó hashtagek: Minden kapcsolódó hashtag, amelyeket a felhasználók görgethetnek.

 

A legnépszerűbbek: A kilenc hozzászólást használó, a hashtaget használó, elkötelezettségű - ez általában befolyásos személyek vagy márkák tweetjei, amelyeknek sok követője van. Ez kilenc álláshelyre korlátozódik.

 

Legutóbbiak: A hozzászólások élő közvetítése mindenkinek, a hashtaget küldte.

 

 

Részt venne beszélgetésben, vagy akár el is indíthatja a sajátját?

 

A hashtag használata az Instagramon olyan egyszerű, mint egy Instagram hozzászólás közzététele egy nyilvános fiókból, amely tartalmazza a hashtaget.

 

Mindaddig, amíg a fiókod nyilvános, bárki, aki ezt a hashtaget keresi, megtalálhatja az Ön Instagram-üzenetét.

 

Amikor új hozzászólást ír és elkezdi gépelni egy hashtaget a # szimbólumnak a használatával, az Instagramunk valójában javasolja a hashtagokat az Ön népszerűsége alapján.

 

 

 

Hogyan kell írni a # Hashtag -et?

 

Irása számítógép billentyűzettel.

 

 

Pc: AltGr +X

 

Mac: ALT+SHIFT+3

 

Ezeket a billentyűket kell egyszerre lenyomni és már is tudjuk mi is a # írni.

 

 

 

Hashtag csak relevánsan

 

Egyre többen rakják ki, de sok esetben nem releváns a használata, így ezzel csak irreleváns eredményeket fognak kapni a látogatók.

 

Nagyon fontos az, hogy valóban releváns hashtagelést használjunk a bejegyzéseinkbe.

 

Azt is említeni kell ne vigyük túlzásba a hashtagek számát, egy poszthoz maximum 5-10 lesz eredményes, nem kell több, Pinterest, Tumblr sem.

 

A mi javaslatunk a két három közötti hashtageket az lenne ideális több hozzá adása túlzás.

 

 

 

Hashtag kereső - generator - elemző

 

 

Igen léteznek már hashtagos elemzők, ezekkel sok információt megtudhatunk.

 

Megtudhatjuk melyik az a hashtags amit nekünk is használni kellene, hogy eredményesen tegyük fel a képet, vagy a bejegyzést.

 

Az első egyik weboldal link: hashtagify.me

 

Itt külföldi szavakat kereshetünk, a magyar szavakra nem jó, nincs sajnos.

 

Megmutatja mennyire népszerű az általunk beírt szó, és még részletesen láthatjuk hónapban, héten, vagy teljes analízist is kérhetünk. Egyszerű a használata.

 

elemző

 

Megmutatja automatikusan a kapcsolódó szavakat is amiket érdemes lehet a mi hashtagünkbe beírni, így több látogatót érhetünk el.

 

generator

 

Ez alatt megtudjuk mely nyelven a legnépszerűbb a kifejezés és országban használják legjobban.

 

 

Második weboldal: hashtags.org

 

Angol nyelvű szavakkal jól megy, itt elemzéseket láthatunk az elmúlt 24 órában mennyien kerestek arra az adott kifejezésre.

#seo

 

grafikon

 

Megmutatja a legújabb tweeteket is, gyorsan frissül van olyan amit 3 perce tettek közzé.

 

tweet

 

 

Harmadik egy kereső: tagsfinder.com

 

Magyar nyelven elérhető, nem csak idegen nyelven, itt könnyedén találhatunk további ötleteket.

 

További rengetek nyelv közül van még lehetőségünk válogatni, amennyiben szeretnénk.

 

Nézzük is a legjobb ebben a programban.

 

A főoldalon keresve további találatokat kapunk ajánlatnak.

 

kifejezések

 

A statisztika rész alatt, megtekinthetjük a magyarországon leginkább használt hashtagek 30-as listáját.

 

top hashtagek

 

Amit viszont még szeretünk ebben a weblapban, hogy hasonló kifejezéseket is felad, itt is 30db-ot találunk, így könnyedén megtaláljuk a legmegfelelőbben számunkra amikor használjuk.

 

Eredménye legyen a bejegyzésnek, majd ezek a szavak lesznek a segítségünkre.

 

hasonló hashtagek

 

Saját hashtag készítése hogyan?

 

Kitalálhatunk saját cégünknek is egyedi hashtag szöveget.

 

Mondjuk egy olyan játék keretében, ahol valami nyereményt lehet megnyerni.

 

online marketinggel, széles körben el tudjuk terjeszteni és több és több résztvevőt belevonni.

 

Nézzük például, a Szentkirályi ásványvíz készített egy hashtaget ami így nézett ki: #egycseppnyar

 

egycseppnyar

 

A játék lényege az volt, egy palack vizet vigyél magaddal a nyaralásodra és tedd fel a fotót, az Instagramon oldaladra az adott #egycseppnyar hashtageléssel.

Rajta vagy a képen a vízzel.

 

Az instagram oldalon 8311 fotó érkezett is.

Facebook oldalon is sokan játszottak, így ez egy sikeres kampány volt.

 

insta

 

 

Nekünk akkor, hogyan és miért is éri meg a hashtagelés?

 

Így megnyílt egy újabb online marketing eszköz, számunkra, hogy sokkal egyszerűbben látogatókat tudjunk szerezni a közösségi médiából, a #hashtagelés módszerével a tartalom megosztásában.

 

Kicsit a # megjelölt cikkek közzétételével megnyílt egy kapu a vevők megszerzésében.

 

Éljen a lehetőséggel, és növelje a látogatószámot # jelöléssel.

 

Egyes üzleti vállalkozás pontosan tudja milyen szuper a használata.

 

Hashtag-ekre a lehetőségünk adott, ha már gyakran postolunk valamit inkább # mint nélküle.

 

Amennyiben tetszett ennek a cikknek a tartalma és a következtében keresnének minket név, email, telefon, stb, kattintsanak a bannerre.

 

kontakt


Hasonló bejegyzések

Sikerdíjas keresőoptimalizálás
Ingyenes képek letöltése TOP 60 weboldal
Havidíjas Keresőoptimalizálás SEO 2024-ben
Keresőoptimalizálás SEO alapjai
Google képkereső



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.