Marketing szótár   /   Blogroll
Blogroll

Blogroll


Mi lehet az a blogroll? Aki hallott már a blogról, talán ezzel a kifejezéssel is találkozott.

 

Ismerjük meg a jelentését, szerepét, használatát, etikettjét!

 

A blogroll egy hivatkozáslista.

 

A funkciója: linkek elhelyezése.

 

Weboldalunkon, az oldalsávban érdemes elhelyezni ezt a blogrollt, azaz a hivatkozás listánkat, hogy szem előtt legyen mindig. Praktikus elhelyezése miatt, a bővítése is egyszerűbb és gyorsabb így, pláne, ha nemcsak mi vagyunk az oldal webszerkesztői.

 

A hivatkozás listánkat kategorizálhatjuk a könnyebb átláthatóság kedvéért. Elhelyezhetjük itt az oldalainkra mutató linkeket, amelyekre hivatkozni szeretnénk, az ismerőseink, barátaink, partnereink linkjeit, illetve más weboldalán megjelenő bejegyzéseink linkjét. Webmesterként úgy alakítjuk a blogrollt, ahogy számunkra, a legideálisabb.

 

 

Létezik blogroll etiket?

 

Mint itt a „földön” működik a „kérem”, „köszönöm”, stb, az internet világában is hasonló a helyzet.

 

A blogroll etikett íratlan szabályai:

 

  • ha valaki meglinkel minket a blogrolljában, akkor ezt illik viszonoznunk, egy hasonló linkkel a saját blogrollunkon, saját céljaink szerint.

  • nem illik viszont kérnünk, hogy vegyen fel a blogrolljába

  • ha nem szeretnénk linket adni valakinek, de a másik már feltette a miénket, nézzük meg és közöljük, hogy mi ezt nem szeretnénk viszonozni.

  • ha erős linket kapunk egy szakmai oldalról, illik megköszönnünk

 

Nem beszéltünk még a blogroll szerepéről, amely igen nagy jelentőséggel bír!

 

 

Szerepe a forgalomnövelés

 

Hogyan működik? Nagyon egyszerűen!

Jól kell írnunk, és gyakran. Folyamatosan érdemes frissítenünk a blogrollt. Olvasóink kapjanak hírt a legújabb írásunkról, így gyakrabban látogatják oldalunkat.

 

Kommentelés is egy sikeres eszköz a forgalomnöveléséhez. Próbáljunk szakmailag erős linkeket kapni.

Bízunk benne, hogy hasznosnak találta információikat!

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

Blog
Bing
Baidu
Domain



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.