Marketing szótár   /   DHTML
DHTML

DHTML


 

Mit az a DHTML?

 

A DHTML (Dynamic HTML), azaz Dinamikus HTML.

 

A DHTMLt, weboldalakhoz használt bizonyos technológiák leírására használják.

Alkalmazását a Microsoft vezetett be az Internet Explorer 4 kiadásával 1997-ben.

DHTML nem nyelv.

 

A legtöbb embernek a DHTML, a HTML, a JavaScript, a DOM és a CSS kombinációját jelenti.

 

 

Mi jellemzi a DHTML?

 

  • használatával, a címkék és tulajdonságaik megváltoztathatók

  • valós idejű helymeghatározásra szolgál

  • dinamikus betűkészletek generálhatók vele

  • az adatok kötéséhez is használják.

  • dinamikussá teszi a weboldalt,

  • animációk, játékok, alkalmazások létrehozására használható,

  • új lehetőségeket kínál a weboldalak közötti navigációhoz.

  • weboldal funkcionalitása fokozódik (alacsony sávszélesség-effektus miatt).

  • megkönnyíti a módszerek, események, tulajdonságok és kódok használatát is.

  • az oldal kérés / újratöltés alapú 

 

 

Mi a különbség a HTML és a DHTML között?

 

  • technológiák gyűjteménye, a HTML egy jelölőnyelv

  • dinamikus weblapok létrehozására képes, a HTML-t statikus weblapok létrehozására használják

  •  animációk és dinamikus menük létrehozására szolgál, a HTML erre nem alkalmas

  • DHTML-oldalak gyorsabbak.

  • DHTML sokkal jobb és áttekinthetőbbé teszi a weboldalt

segítünk


Hasonló bejegyzések

Digitális marketing
Buyer Persona
Black Hat SEO
Dropshipping jelentése



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.