Marketing szótár   /   Banner
Banner

Banner


Banner jelentése

 

A banner, egy weboldalon lévő hirdetés.  Ismert még szalaghirdetés-, vagy reklámcsík néven is.

 

A banner az online marketing eszközök legrégebbi tagja, elsőként 1994-ben alkalmazták és azóta is a legkedveltebb hirdetési forma.

 

Banner célja: figyelemfelkeltés, reklám, kattintás egy adott termék megvásárlására vagy a szolgáltatás igénybevételére,  - konkrétan az eladás, az üzlet megvalósulása.

 

Ha a banner elég jó és a kattintás megtörténik, azonnal a reklámozott vállalat felületén vagyunk, ahol vásárolhatunk, vagy szolgáltatást választhatunk.

 

 

Mire jó még egy jó banner?

 

Vásárlói forgalom növelésére.

 

Ha meglátunk egy jó bannerhirdetést - legyen az egy keresett akció, új termék a kedvenc márkánktól - azonnal rákattintunk, nehogy kimaradjunk a lehetőségekből. Ezzel azonban máris növeltük az adott hirdető weboldalának forgalmát. Az átkattintási arány növekedése, az ott töltött idő, a megjelenítés száma, a hirdető pénztárcájának kedvez.

 

Informál az akciókról, népszerűsíti azokat (karácsonyi vásár, születésnapok, névnapok, szezonális kedvezmények…). Sokkal nagyobb ügyfélhez ér el a lehetőség.

De az sem mindegy hogyan hívja fel a figyelmet a jó banner. Vannak, akik a vidám, ugráló figurákat kedvelik, vannak, akik a szolid diszkrétebb felhívásokat. Van nagy kicsi, de a lényeg csak az, hogy az összes rólunk szóló hirdetés megfogó legyen.

 

A marketing világában profizmussal lehet megalkotni egy jó bannert, hogy elérje a célpiacot.

 

A termékek megfelelő hirdetése érdekében a legjobb és szükséges hirdetési forma a banner.


segítünk


Hasonló bejegyzések

Brand
URL
Marketing mix



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.