BOFU
BOFU?? Ez az a rövidítés, amiről szinte csak azok a felhasználók hallhattak, akik otthon vannak a kereskedelem területén.
Mi az a BOFU?
A BOFU az angol „Bottom Of the Funnel”, rövidítése. Jelentése: „a tölcsér alja”.
Érdekes a kifejezés? Mit takarhat?
Az úgynevezett inboud marketing utolsó része. A „tölcsér alja” elnevezés erre utal.
Az értékesítési folyamat 3 fázisából (TOFU /Top Of the Funnel, MOFU /Middle Of the Funnel/ és BOFUból) utolsó fázisában, a BOFUban, már csak azok a vásárlók vannak jelen, akik az első két szakaszon „túljutottak”.
Azaz nemcsak felfedeztek minket, hogy létezünk, hanem már potenciális lehetőség vagyunk a vásárlásukhoz. ”. Innen már 50%-os a sikerünk!
Ennek a típusú értékesítési folyamatnak a stratégiájára jellemző, hogy mindhárom fázisában más-más tartalmakat szükséges készítünk, amely az adott szint megoldáskulcsa lesz.
BOFU, a 3. fázis
Első kettő volt a TOFU, MOFU.
Ebben a fázisban, a „vevőink”, már leszűkítették a lehetőségeiket, és tudják melyik az a 2-3 esélyes, akinél vásárolni fognak. Már csak a döntés hiányzik.
Ekkor nekünk, mint kereskedőnek - az eddigi egyirányú kommunikáció, információ átadás helyett - , életbe lép a párbeszéd, azaz, a kétirányú kommunikáció. Ebben a helyzetben úgy kell a beszélgetést irányítanunk, hogy elérjük a célunkat, mi legyünk az a brand, akit választ a vevő, akinél vásárolni fog.
Most vegyük elő a megoldás kulcsát, a BOFU tartalmának típusait!
Melyek a BOFU tartalom típusai?
Személyes konzultáció
Személyes konzultációnak számít a skype beszélgetés, telefonos beszélgetés is. A személyes konzultáció lényege, hogy a vevő minden apró kérdésére válaszolni tudjunk, hitelesek legyünk és annyira megbízhatóak, hogy rájöjjön a vevő, a legjobbat választja velünk.
Ingyenes próbalehetőség
Mindenki szívesen kipróbálná otthon azt a bizonyos terméket, amelyet szeretne megvenni. Ezt a lehetőséget felajánlva, a vevő, biztosan nálunk fog vásárolni.
Sikeres eladás, elégedett partnerek a BOFUval!