Marketing szótár   /   BOFU
BOFU

BOFU


BOFU?? Ez az a rövidítés, amiről szinte csak azok a felhasználók hallhattak, akik otthon vannak a kereskedelem területén.

 

 

Mi az a BOFU?

 

A BOFU az angol „Bottom Of the Funnel”, rövidítése. Jelentése: „a tölcsér alja”.

Érdekes a kifejezés? Mit takarhat?

Az úgynevezett inboud marketing utolsó része. A „tölcsér alja” elnevezés erre utal.

 

Az értékesítési folyamat 3 fázisából (TOFU /Top Of the Funnel, MOFU /Middle Of the Funnel/ és BOFUból) utolsó fázisában, a BOFUban, már csak azok a vásárlók vannak jelen, akik az első két szakaszon „túljutottak”.

 

Azaz nemcsak felfedeztek minket, hogy létezünk, hanem már potenciális lehetőség vagyunk a vásárlásukhoz. ”.  Innen már 50%-os a sikerünk!

Ennek a típusú értékesítési folyamatnak a stratégiájára jellemző, hogy mindhárom fázisában más-más tartalmakat szükséges készítünk, amely az adott szint megoldáskulcsa lesz.

 

 

BOFU, a 3. fázis

Első kettő volt a TOFU, MOFU.

Ebben a fázisban, a „vevőink”, már leszűkítették a lehetőségeiket, és tudják melyik az a 2-3 esélyes, akinél vásárolni fognak.  Már csak a döntés hiányzik.

 

Ekkor nekünk, mint kereskedőnek - az eddigi egyirányú kommunikáció, információ átadás  helyett - ,  életbe lép a párbeszéd, azaz, a kétirányú kommunikáció. Ebben a helyzetben úgy kell a beszélgetést irányítanunk, hogy elérjük a célunkat, mi legyünk az a brand, akit választ a vevő, akinél vásárolni fog.

 

Most vegyük elő a megoldás kulcsát, a BOFU tartalmának típusait!

 

 

Melyek a BOFU tartalom típusai?

 

Személyes konzultáció

Személyes konzultációnak számít a skype beszélgetés, telefonos beszélgetés is. A személyes konzultáció lényege, hogy a vevő minden apró kérdésére válaszolni tudjunk, hitelesek legyünk és annyira megbízhatóak, hogy rájöjjön a vevő, a legjobbat választja velünk.

 

Ingyenes próbalehetőség

Mindenki szívesen kipróbálná otthon azt a bizonyos terméket, amelyet szeretne megvenni. Ezt a lehetőséget felajánlva, a vevő,  biztosan nálunk fog vásárolni.

Sikeres eladás, elégedett partnerek a BOFUval!

segítünk


Hasonló bejegyzések

Blog
Blogroll
Bing
Baidu



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.