Marketing szótár   /   Címke
Címke

Címke


A címke, a címkézés megkönnyíti az életünket, segít rendszerezni az átláthatatlant.

Nincs ez másként a webhelyek esetében sem.

 

 

Mi a címke?

 

A weboldalainkon lévő címke olyan szavak, vagy kifejezések, amelyek segíti a kategorizálást.

 

Hogyan segít a címke? A weboldalainkon lévő blogbejegyzéseink, videóink, képeink mellé rendeljük a címkét, amelyet utána különböző kategóriákba sorolhatunk.

A címke által gyorsabban eljutunk az azonos tartalmakhoz.

 

Igazából a címke egyfajta kategórizálás, szinte nevezhetnénk kategórizálásnak is.

 

A címke használata a közösségi média optimalizálását támogatja.

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

Breadcrumb
Above the Fold
Banner
B2C



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.