Marketing szótár   /   Copywriter
Copywriter

Copywriter


Copywriter jelentése magyarul: szövegíró

 

Mi a feladata a szövegírónak?  Kik azok a szövegírók?

 

A szövegíró feladata: különböző tartalmak, szövegeket készítése az olvasók számára.

A szövegírók, készítik a PR cikkeket, különböző promóciós anyagok szövegét, facebook hirdetések, email üzenetek, szórólapok-, hirdetőtáblák szövegeit, illetve az online tartalmakat.

 

A szövegíró célja: cselekvésre sarkallni az olvasót, leginkább, vásárlásra ösztönözni.

Szövegíró feladatai között szerepel az olyan tartalmak létrehozása, amely az érdeklődést felkelti, vagy egy hírlevélre feliratkoztat, egy szolgáltatás igénybevételére ösztönöz.

 

Az online marketing eszköztárának egyik nagy ereje, a tartalommarketingben van.

 

 

Marketing szövegíró, copywriter

 

A tartalommarketing része a szövegírás. A marketing szövegírónak kitűnő írói készséggel kell rendelkeznie. Ismernie kell a marketing célokat és tájékozottnak lenni a területen.  Végzettséghez nincs kötve a szövegíró munkája. Lehet bárhol végezni, csak legyen internet elérése az elküldéshez.

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

Canonical
Cache
BTL
Black Hat SEO



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.