Marketing szótár   /   Google Ads
Google Ads

Google Ads


A Google Ads, a Google által kifejlesztett online hirdetési platform. (Előtte, Google AdWords néven volt ismert)

 

Mi az a Google Ads hirdetés?

A Google Ads felületén megjelentetett hirdetésekért, azok a hirdetők fizetnek, akik megjelentették a hirdetésüket.

 

 

A hirdetési rendszer működése

 

A hirdetési rendszer működése, a hirdetők kulcsszavain és a sütiken alapul. A Google, az ő általa relevánsnak tartott oldalakon helyezi el a hirdetések másolatát.

A hirdetők pedig akkor fizetnek, amikor a hirdetésre kattint a felhasználó.  Ez a PPC (Pay per click) vagyis a kattintás alapú fizetés.

Ez a fajta hirdetés, a vállalatok nagy részének a  leghatékonyabb marketingcsatornája: viszonylag alacsony költség mellett érhető el a konverzió.

Ez mérhető az adwords fiókban illetve a Google analytics segítségével.

 

 

Funkciók, a Google Ads hirdetések sikeréért

 

A Google Ads, a kialakított funkcióival, szolgáltatásaival, mindent elkövet annak érdekében, hogy a vállalkozók a lehető legsikeresebb hirdetési kampányokat valósítsák meg.

 

A Google Ads funkciói a következők:

 

Kulcsszótervező – adatokat nyújt, a lekérdezés alapján, és segíti a Google hirdetések kampányait, a meglévők kibővítését.

 

AdWords Express – ez a szolgáltatás, a kisvállalkozókat segíti az automatizált hirdetéskezeléssel, illetve a Google Place felé irányítással. (Azok számára akik nem rendelkeznek webhellyel)

 

Google Ads Editor  - letölthető program, a hirdetések offline szerkesztéséhez.

 

Google Ads Manager-fiókok –  több fiók kezelésekor nyújt  nagy segítséget

 

Reach Planner  eszköz – segítségével  előre jelezhető, a videó hirdetések elérhetősége és terjedelme a You Tube és a Google videó partnerek között.

 

IP-cím kizárása  - hirdetések finomításának lehetősége. (Max 500IP cím tartomány zárható ki, ahol ne jelenjen meg a hirdetés)

 

Google Partners – partner tanúsítási program, a tanfolyam elvégzését követően vizsga szükséges hozzá.

 

 

Kampánytípusok, működésük

 

Hogyan tudjuk létrehozni az első hirdetésünket?

 

A Google hirdetés első lépése a kampány létrehozása. A kampány típusát az aktuális céljaink alapján kell megválasztanunk, a jól felépített hirdetési stratégiánk alapján. A célok lehetnek: értékesítés típusú, potenciális ügyfeleknek szóló, webhelyforgalom növelése, termék és márka bemutatása, márka ismertsége és elérése.

 

Ha most szeretne Google Ads fiókjába betekinteni, itt megteheti: Google Ads belépés

 

További hirdetésekhez kapcsolódó kérdése lenne keressen fel minket.

segítünk


Hasonló bejegyzések

DNS
Growth Hacking
Google Ads Anno AdWords
Google AdWords kampány kezelés



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.