Google Ads
A Google Ads, a Google által kifejlesztett online hirdetési platform. (Előtte, Google AdWords néven volt ismert)
Mi az a Google Ads hirdetés?
A Google Ads felületén megjelentetett hirdetésekért, azok a hirdetők fizetnek, akik megjelentették a hirdetésüket.
A hirdetési rendszer működése
A hirdetési rendszer működése, a hirdetők kulcsszavain és a sütiken alapul. A Google, az ő általa relevánsnak tartott oldalakon helyezi el a hirdetések másolatát.
A hirdetők pedig akkor fizetnek, amikor a hirdetésre kattint a felhasználó. Ez a PPC (Pay per click) vagyis a kattintás alapú fizetés.
Ez a fajta hirdetés, a vállalatok nagy részének a leghatékonyabb marketingcsatornája: viszonylag alacsony költség mellett érhető el a konverzió.
Ez mérhető az adwords fiókban illetve a Google analytics segítségével.
Funkciók, a Google Ads hirdetések sikeréért
A Google Ads, a kialakított funkcióival, szolgáltatásaival, mindent elkövet annak érdekében, hogy a vállalkozók a lehető legsikeresebb hirdetési kampányokat valósítsák meg.
A Google Ads funkciói a következők:
Kulcsszótervező – adatokat nyújt, a lekérdezés alapján, és segíti a Google hirdetések kampányait, a meglévők kibővítését.
AdWords Express – ez a szolgáltatás, a kisvállalkozókat segíti az automatizált hirdetéskezeléssel, illetve a Google Place felé irányítással. (Azok számára akik nem rendelkeznek webhellyel)
Google Ads Editor - letölthető program, a hirdetések offline szerkesztéséhez.
Google Ads Manager-fiókok – több fiók kezelésekor nyújt nagy segítséget
Reach Planner eszköz – segítségével előre jelezhető, a videó hirdetések elérhetősége és terjedelme a You Tube és a Google videó partnerek között.
IP-cím kizárása - hirdetések finomításának lehetősége. (Max 500IP cím tartomány zárható ki, ahol ne jelenjen meg a hirdetés)
Google Partners – partner tanúsítási program, a tanfolyam elvégzését követően vizsga szükséges hozzá.
Kampánytípusok, működésük
Hogyan tudjuk létrehozni az első hirdetésünket?
A Google hirdetés első lépése a kampány létrehozása. A kampány típusát az aktuális céljaink alapján kell megválasztanunk, a jól felépített hirdetési stratégiánk alapján. A célok lehetnek: értékesítés típusú, potenciális ügyfeleknek szóló, webhelyforgalom növelése, termék és márka bemutatása, márka ismertsége és elérése.
Ha most szeretne Google Ads fiókjába betekinteni, itt megteheti: Google Ads belépés
További hirdetésekhez kapcsolódó kérdése lenne keressen fel minket.