Marketing szótár   /   Opt-out
Opt-out

Opt-out


Mi az az opt-out?

 

Az opt-out, az opt-in ellentéte, azaz röviden, leiratkozás.

 

Az opt-out jelentése

 

Az egykoron megadott adatokkal megtörtént feliratkozás megszüntetése /opt-out/, az akkori beleegyezés visszavonása, vagyis úgynevezett leiratkozás valamilyen listáról. (pl. e-mailről)

 

Miért iratkoznak le a regisztrálók opt-out?

 

Akkor, ha már nem releváns az e-mail tartalma, vagy ha túl sűrűn jönnek a levelek, illetve ha hosszú a szövegezése a levélnek. Akkor is leiratkozhat a látogató, ha nem emlékszik arra, hogy feliratkozott.

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

BCG mátrix
Online marketing
Influencer
Indexelés



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.