Marketing szótár   /   Payment Gateway
Payment Gateway

Payment Gateway


Payment gateway, angol kifejezés, szó szerinti jelentése: fizetési átjáró.

 

Egy internetes szolgáltatás, amely két fél közötti kapcsolattartást és pénzügyi tranzakciókat tesz lehetővé: mint például egy webáruház esetében, az online kereskedő és az online vásárló között folyó kapcsolat és tranzakció.

 

 

Miben más a payment gateway, mint egy bank?

 

A payment gateway, lehetőséget nyújt, a fizetési szolgáltatók közötti választásra. Ezen a platformon, a tranzakciók azonnali visszaigazolása valós időben történik és a felhasználók az összes ismertebb kártyatípussal fizethetnek.

 

Itt további szolgáltatások is várják az ügyfeleket, mint például, kezeli a hitelesítést, biztosítják a visszatérítési igényeket. További előnyök a prepaid és virtuális kártyák. Több fizetési opciót szolgáltat, így a listából kiválasztható az, ami a legoptimálisabb a vásárló számára.

 

 

Paymentgateway szolgáltatók például, a:

 

BigFish 

 

Amellett, hogy a legismertebbek egyike és népszerű fizetési megoldásokat kínál, mint például az az átutalás, bankkártyás fizetés, SZÉP kártya, online áruhitel, virtuális tárca, további szolgáltatásaival is a vásárlók kényelmét szolgálja, mint pl.: a számlázás, könyveléstámogatás, link-fizetés, rendszerhiba monitoring, mindezt egy közös rendszerben (BigFish Payment Gateway).

 

Barion

 

A Barion hasonlóan az előzőhöz szintén  internetes-, és mobilfizetési szolgáltatásokat és elektronikus tárcát kínál rendkívül kedvező feltételekkel. 4 devizát és 8 nyelvet támogat, és a kereskedőket videó alapú távátvilágításon azonosítják be.

 

Fizetési szituációk pl.: online kereskedelem (számítógépen és mobil eszközökön), számlák kiegyenlítése, fizetés egy kattintással, előfizetések, jótékonyság és adakozás, előleg és letét, foglalási és lemondási díjak, fizetési linkek, stb. (Barion).

 

 

Kiknek jó a payment gateway szolgáltató és miért?

 

Elsősorban azoknak a kereskedőknek kiváló megoldás egy hiteles payment gateway szolgáltatóval szerződést kötni, akik az interneten folytatják a kereskedelmi tevékenységüket és nem szeretnének azon izgulni, hogy minden a legnagyobb rendben megy e a tranzakciók során. További munkától kíméli meg kereskedőt a szolgáltató alkalmazása, hiszen a rendszer integrálását kezelését is elvégzi, és ezzel sem kell igazán foglalkoznia. Ezért, több energiát és időt fektethet, a kisvállalkozó, kereskedő, a webáruház termékeire, az online marketingre, stb.

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

PageRank
Opt-in
Opt-out
Noindex
Nofollow



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.