Marketing szótár   /   PDF
PDF

PDF


Mi az a PDF?

 

A hétköznapi szóhasználatban PDF-ként emlegetett formátum, a Portable Document Format (szó szerinti fordításban: hordozható dokumentum formátum), dokumentumok tárolására alkalmas fájlformátum elnevezése a kifejezés kezdőbetűiből.  Az Adobe System fejlesztette ki.

 

 

PDF jellemzője

 

  • szoftvertől, hardvertől és operációs rendszertől független,

  • nyílt szabvány (tehát bárki használhatja)

  • tartalmazhat hivatkozásokat, ábrákat, interaktív felületeket, gombokat, űrlapmezőket, hanganyagokat, képeket, videókat

  • egy dokumentum több ezer oldalas is lehet

  • bármilyen betűtípus használható

  • alkalmas igényes megjelenésre, megosztásra

 

A PDF olvasható fájl, de elektronikusan aláírható és megtekinthető  a Windows vagy Mac rendszeren a Acrobat Reader DC használatával.

 

 

PDF könyvek

 

A PDF kiváló lehetőség az e-könyvek értékesítéséhez az online marketing világába, hiszen tartalmazhat hivatkozásokat releváns szakmai weboldalakra, partnerekre, forrásokra.

 

 

PDF további ingyenes linkek:

 

A letölthető programok és online használható software segítségével könnyedén alakíthatunk PDF -et word dokumentumra. 

 

PDF-et JPG-re.

 

A PDF az egyik legjobb formátum, hogy ajánlatokat, terveket készítsünk és ezt online el tudjuk küldeni e-mail-ben a partnereinknek, ügyfeleknek.

A PDF formátum, nem szerkeszthető, így minden grafika és szöveg a helyén marad és nem mozdul el, így nem fog szétesni esetleg az ajánlatunk.

 

Reméljük hasznára lesznek a linkek, jó PDF szerkesztést.

 

Acrobat Reader DC telepítése

Adobe Acrobat Reader: PDF Viewer, Editor & Creator telepítése

PDF szerkesztő telepítése

PDF fájlformátumból konvertálás JPG-be

PDF fájlok szerkesztéséhez egy multiplatformos eszköz: PDFSaM

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

Nofollow
PESTEL elemzés
PageRank
Permalink
Átirányítás



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.