Blog   /   SEO szövegírás árak 2024-ben
szövegírás
ÍRTA: H-Well Kft

SEO szövegírás árak 2024-ben


Amióta az internet meghódította a világot, azóta a világ már nem tud nélküle élni. Mindenki ott szeretne lenni, ahol történik valami, mindenki látszani akar vagy így vagy úgy, határok és nyelvi korlátok nélkül. Az internet megjelenése után, már szinte semmi nem lett ugyanaz. Az élet minden területe az online tér felé fordult. Az online térben jelenlévők meglátták az internet lehetőségeit, a benne lévő potenciált, és a cél, az online forgalom növelése lett!  

 

Akár webhelye van valakinek, akár a legnagyobb webshop birtokosa, vagy csak közösségi oldala van, influencer vagy sem, mindenki a látogatottságot akarja növelni, a lájkokat, a konverziót, a vásárlók számát, a visszatérő vásárlók számát, a visszatérő olvasók számát.

A cél elérése nem könnyű. Legtöbb webhely tulajdonosnak megfordult már a fejében néhány a kérdés, hogy: „hogyan lehet az én weboldalam a legjobb”, vagy „hogyan érhetem el, hogy sokan olvassák magyar angol nyelvű weboldalamat”, „mikor fognak a legtöbben  lájkolni”, „hogyan tudom elérni, hogy mindenki nálam vásároljon”, stb.. …  Íme az út, amely a válaszhoz vezet:

 

 

Szövegírás ereje

 

 

Ahhoz, hogy a legjobbak között legyünk a Google találati listában, természetesen nagyon sok lépcsőfokon kell végigmenni, viszont mindegyik lépcsőfokra jellemző az, hogy főszereplője: A SZÖVEG!

 

Az interneten a szövegírással tudunk informálni, ismerősöket szerezni, figyelmet felhívni, szolgáltatást és terméket eladni.  Ha nem megfelelően írjuk szövegeinket, azaz, ha nem megfelelően „kommunikálunk”, akkor nem érjük el a várva várt sikert.  A webre írt szövegek műfajaira szakmák fejlődtek az évek alatt. Ne csodálkozzunk hát, ha „egyedül nem megy”!

 

Nekem személyes kedvencem egyik régi reklám, amelyek megfelelő szöveg nélkül nem hasított volna akkorát: Volkswagen, Das Auto. Három szó, és mindent elmond. Most nem csak mint reklámról van szó természetesen, hanem konkrétan a szöveg erejéről, ami sohasem „csak” a szöveg ereje.

 

Mivel a világhálón keressük és találjuk meg a kérdéseinkre a válaszokat, ezért az online marketing szükségessége vitathatatlan, ahogy az is, hogy aki itt akar sikeres lenni, annak az online eszközöket szükséges használnia és az itteni szabályokat kell betartani, akár írottak akár íratlanok, azok. Nézzük meg a szövegírás titkait!

 

 

Mitől lesz sikeres egy szöveg?

 

Bizonyára sokan jártak már úgy, hogy írtak egy-egy nagyon jó cikket, szöveget, tartalmat a weboldalukra, amelyet aztán két jó baráton kívül senki sem olvasott. Aztán jött a következő ilyen szöveg, majd az azt követő, majd mind, azonban egyetlen egy sem hozta jobban a várt sikert. Igen, sok webhely tulajdonossal előfordul már hasonló, és mindenki szerette volna tudni, miért van ez! Ennek több oka van, nézzük végig:

 

Hirtelen eszembe jutott, egy eredetileg Szent Ambrus (IV. század) rímes verspárjából származó gondolat, amit ma is használunk:  „Si fueris Romae, Romano vivite more!” Ha Rómában vagy, tégy úgy, ahogy a rómaiak. Az indíttatás ugyan más, de talán a XXI. század internet világára átvetíthetjük az értelmezését. Ha az interneten vagyunk, annak az írott és íratlan szabályait illik betartani, követni.

 

 

Az internet szabályait jelenleg a Google „diktálja”, a világ kedvenc keresőmotorja, így tehát érdemes úgy „viselkednünk”, úgy írnunk szöveget, ahogy azt ő szereti. (Hogy miért a Google, erről egy régebbi cikkünkben írtunk bővebben)  De mielőtt rátérünk, hogy hogyan írjunk szöveget, milyen módon, hogy azt ne csak a felhasználók, hanem a Google is értékelje, nézzük meg hány fajtája is van a szövegírásnak, és persze mi a sikerük titka. Mindezt most csak röviden:

 

 

Webszövegírás

 

 

A webszövegek változatos műfajai más célokkal alakultak ki, más szempontok szerint készülnek, eltérő szaktudást is igényelnek. A szövegírásnak a fajtái lehetnek: blogírás, hírlevélírás, honlap tartalom, közösségi média felületeire posztolás, termékleírás, cikkírás, hirdetésszövegezés,  sajtóanyag írás, marketing szövegírás, reklámszöveg, stb. Mindegyiknek fontos a szerepe, hiszen a „ nagy csapat része”, viszont teljesen más szabályok vonatkoznak rájuk. Céljuk a forgalomnövelés, csak másképpen. 

 

 

Amikor a szövegírás a marketinges feladata volt

 

Itthon, a marketing kialakulásakor (1950 évek közepe), a forgalomnövelést a reklámok jelentették főleg képekkel és kevés szöveggel. Később a marketingesek, lettek a szövegírók (copywriter), akik a különféle promóciós anyagokat, PR cikkeket készítettek. A marketing fejlődésével, egyre erősödött a cikkek, a szövegírás szerepe, és egyre nagyobb lett a jelentősége. Bevált recept a sikerhez nem volt.

 

Az internet hódítását követően, a szövegírók feladata is, a munka is változott. Ma már a szövegírókat az online térben otthonosan mozgó keresőmarketing, keresőoptimalizálás, tartalommarketing, PR, szolgáltatást kínáló cégek alkalmazzák. Ennek megfelelően, az írás maradt ugyan, de ma már mást jelent és szempontjai több irányban mozdultak el.

 

 

SEO szövegírás, cikkírás - keresőoptimalizálással biztos siker!

 

A keresőoptimalizálás, a web-szövegírás sikerének legfontosabb és ma már elengedhetetlen eszenciája. Ahhoz, hogy egy vállalkozás weboldala a Google találati lista rangsorában jelenlegi helyétől előbbre-, idővel az első oldalra kerüljön, szükséges hozzá, a keresőkre optimalizált tartalom, azaz a SEO szövegírás.

 

 

Miben más a kulcsszóra optimalizált tartalom?

 

A kulcsszóra optimalizált tartalom felépítése, szerkezete, releváns tartalma és kulcsszavai lehetőséget adnak a Google robotok számára, hogy a weboldalt megtalálják, feltérképezzék és megjelenítsék a találati listában. Mindamellett persze, hogy a honlap-szövege az olvasó számára lebilincselő motiváló  és egyedi, a Google elvárásainak is megfelel. ( Minőségi tartalomírás csodákra képes.)  

 

Mivel szeretjük a szemléltetést, ezért nézzük egy hasonlatot a keresőoptimalizált tartalom és egy SEO nélküli tartalom különbségére:

 

Képzeljük el, hogy a kétféle tartalom futóversenyen vesz részt, hogy ki ér előbb a Google első oldalára a találati listában. Amikor a verseny elindul, a SEO- zott tartalom kiugrik, és egyre erősítve, futja a versenypályát. Az utolsó kört már magabiztosan teszi meg, és végül beér a célba. Mindenki gratulál neki, megismeri a világ a nevét, és hatalmas siker kíséri további útját.

A seo nélküli versenytársa, csodálatos tüll ruhában, integetve, énekelve,  mosolyogva táncol az indulási vonal előtt és bizakodva várja, hogy célba érjen…. amikor még el sem indult!

Tehát, el kell indítani weboldalunkat a versenybe, hogy idővel elsők legyünk!

 

A szöveg megírása nemcsak egy weboldal esetében feladat. A szövegírás rengeteg, sőt minden online marketingtevékenységben benne van: hírlevelek, e-mailek, hirdetések, olvasói kérdésekre adott válaszok, a közösségi média felületeinek szövege, különböző eszközökön megjelenő szövegek, stb. Mindegyik más-más típusú szövegírást igényel, mert más a műfaja. Amíg egy blogcikk-ben tudsz gördülékeny, közvetlen lenni, addig egy hírlevél, ahogy a neve is utal rá, egy figyelemfelkeltő, tájékoztatást nyújt. Persze ez általában olvasatlanul fog a kukába landolni, ha nem szakember írja! Szóval nem mindegy hogyan írjuk meg a különböző típusú szövegeket!

 

Minél többször írja ezeket a műfajokat a szövegíró, egyre több időt tölt vele, és nap, mint nap eredményes, akkor sokkal pontosabban eléri az adott célközönséget, mint aki soha -, vagy egyszer próbálta ki a szövegírás egyik másik műfaját. Igaz, érdemes megpróbálni, de a sikerhez szakember szükséges.

Nézzük meg külön-külön őket, röviden:

 

 

Blogírás - az organikus forgalomért

 

Blogírás gondoskodik, /tartalomgyártás/ a honlap folyamatos frissüléséről. Ahhoz, hogy se a felhasználók se a Google szeme elől ne tűnjünk el, állandóan frissíteni kell honlapunkat, amelyre a blogírás kiváló marketingeszköz. Elég egy jól megválasztott téma, kiváló szakmai válaszok, rutinos szakember tollából, és hirdetések nélkül is biztosítja számunkra a természetes forgalmat. Persze csak akkor, ha mindez folyamatos, és SEO szövegírás segítjük ebben az oldalt, és annak sikerét. Blogbejegyzés egy webáruház esetében is fontos.

 

 

Hírlevélírás – az összetett és kreatív feladat

 

A hírlevél szövegírása, nagy kreativitást igényel, ugyanis ez még inkább az a műfaj, amellyel sokszor neked ki kell tűnni, a többi közül, amelyek naponta érkeznek e-mail fiókunkba. Kiemelkedni pedig akkor tudunk, ha hírlevelünket úgy készítjük el, hogy célba találjon. Tudod, mit és miről szeretnél írni, a célcsoportnak írj, és a szövegben fókuszálj, a lényegre, hogy tömör, de informatív legyen. Tartalmazzon olyan információt, amely motiváló a címzett számára.

 

Ehhez szükséges az, hogy a hírlevél szövegírója, otthonosan mozogjon a marketing pszichológia területén, kreatív és összeszedett legyen és tudjon a lényegre fókuszálni. Manapság mindenki rendszeresen kapja a spam-eket az email fiókjába, mintha megrendelte volna őket.  Ezért úgy kell elkészítenünk a hírlevelet és úgy kell érkezésének idejét beállítani, az információt adni, hogy az a legideálisabb időpontban legyen a célcsoport számára.

 

 

Honlap szövegírás – az internetes megjelenés

 

Ahogy az utcán megpillantunk valakit és látjuk az öltözékét, stílusát, a hiányzó-, vagy meglévő eleganciáját, igényes megjelenését, ugyanígy, az interneten, a honlapunk üzeni ugyanezt rólunk, cégünkről, vállalkozásunkról.   Ezért érdemes inkább szakembereket felkérni erre a feladatra. A jó vezető azért jó vezető, mert mindig tudja azt, kit kell felvenni egy bizonyos feladatra, és nem azért jó, mert mindenhez ért. A honlap szövegírást bízzuk profikra!

 

 

Posztok a közösségi média felületein – ahonnan nem érdemes hiányozni

 

A közösségi média felületek dobogósai 2020-ban, a Facebook,  YouToube, WhatsApp. Kiváló lehetőség a követőkkel való kommunikáláshoz, számuk növeléséhez, tartalmaink megosztásához, és a célzott hirdetésekhez, kampánykezeléshez. A közösségi média felületein, ott van az egész világ, érdemes kiváló szöveggel, és célokkal megjelenni előtte.

 

 

Szövegírás a hirdetéshez – a kampányok erősítése

 

Az Adwords kampány, a legkedveltebb hirdetési megoldás, a felhasználók számára. Nincs mást tenni, mint összeállítani a hirdetést a következők szerint: egy frappáns cím, amelyre mindenki felkapja a fejét, egy figyelemfelkeltő, tömör, de informáló hirdetési szöveg, amelyet úgy fogalmazunk meg, hogy aki ezt elolvassa, már keresse is a CTA gombot, hogy konvertálhasson. Tehát szükséges még egy jól látható gomb nyilvánvaló cselekvésre ösztönzéssel, szintén egy motiváló  szöveggel: „megnézem, megveszem, elolvasom, érdekel, stb.”…, tehát bármi, amivel a célcsoportot cselekvésre ösztönözzük. Amikor ez kész, akkor kezdhetjük is a szöveget lerövidíteni, a szavak számát csökkenteni, ugyanis a karakterszám korlát sajnos létezik és nehéz a kreativitást korlátok közé szorítani!

Az Adwords kampány és a szövegírói kreativitás abban segít, amire adott esetben igazán szükségét érzi a vállalkozás, vagy a cég.

 

További szövegírásra példák az alábbi felsorolásban, amelyekre szakmák épültek és amelyekben tudunk segíteni: például termékleírás, sajtóanyag írás, marketing szöveg, céges reklámszövegírás.

 

De nézzük most meg azt is, hogy a szövegünk megírás folyamán milyen szempontokra figyeljünk, hogyan építsük fel azt, hogy szövegeinket ne csak megírjuk, hanem lássa is valaki, a felhasználók, a célközönségünk, és ami még nagyon fontos, értékelje és szeresse a Google!

 

 

SEO szövegírás, a Google szempontrendszerében

 

Mint tudjuk,  a Google keresőt használja a világ felhasználóinak több mint 90 %-a, ezért érdemes az az ő szempontjait figyelembe véve megírni a tartalmukat. Mivel a Google felhasználóbarát, és a legjobbat nyújtja a látogatók számára, megnyugodva dőlhetünk hátra, hogy „csak” a legjobbat kell megírnunk! Na de hogyan?

 

 

Cím, kulcsszóval

 

A kereső számára fontos információ a címben szereplő kulcsszó, amely utal egyben, az adott aloldal témájára is. A címet, a Google kékkel jelöli a találati listában, kiemelve. A cím megfogalmazásában mindenképp a figyelemfelkeltés és a kattintásra ösztönzés a cél.  Ha úgy látjuk, hogy bár a kulcsszó nem illik a frappáns címbe, akkor sincs baj, mert a kulcsszót mégis használhatjuk a felhasználó elől elrejtett meta adatokban, a title (cím) –nél, amit viszont a Google robotok látnak. Így mindkét szempontnak eleget tudtunk tenni.

 

 

Leírás kulcsszavakkal (meta description)

 

A találati listában megjelenő cím alatt, egy 160 karakteres leírást találunk. (Azért nem többet, mert a Google csak ennyit engedélyez - ennyit szabad írni, a többit levágja) Ez a meta description, a szöveges tartalom rövid leírása, tájékoztató, amely az oldal, vagy cikk témáját foglalja össze, és egyértelműsíti a felhasználók számára. Ezt a leírást úgy kell megírnunk, hogy az vonzó legyen az olvasó számára és rákattintson! A robotok által látható meta description is csak HTML forráskódban látható csak úgy, mint a title. A meta adatok esetében mindig ajánlott kulcsszavak használ.

 

 

A szöveg szerkezete

 

Ha frappáns volt a címünk, kíváncsivá tette a felhasználót a meta leírásunk, akkor nagy valószínűséggel már sikerült elérnünk az átkattintást (CTA), és már a szöveges tartalmunkat olvassa a látogatónk.

Hogy milyen legyen a tartalom, mire figyeljünk a szövegírás során?

Elsősorban arra, hogy élvezzük mi magunk is az írást, mert ettől lesz gördülékeny, olvasható, tagolt. A szövegírás, az online tükrünk, minden átjut az olvasókhoz rajta keresztül. A téma legyen a célközönség számára érdekes, a szöveg adjon információt. Érdemes legyen elolvasni. Stílusa, legyen egyedi és könnyed. Soha nem kell idegenszavakkal tűzdelt szakmai értekezést írjunk a célközönségnek, ha annak összetétele ezt nem kívánja meg. Érthető, világos, olvasható és átlátható szöveget írjunk, amelyben értékes információk vannak.

 

Mivel manapság mindenki rohan, nem ér rá senki semmire, ezért segítsük azzal olvasóinkat, hogy kiemeléseket teszünk bele, alcímekkel látjuk el a mondanivalónkat. Ez jó annak, aki olvassa, és jó a keresőrobotoknak is. A szövegírás folyamán használjunk kulcsszavakat, illetve long tail kulcsszavakat, a célközönség-, és a komoly vásárlók kedvéért.

 

 

Milyen hosszú legyen a szöveg?

 

Sokat vitatott kérdés, milyen hosszú legyen a szöveg. Ez attól függ, mennyi az értékes információnk a szöveg tartalmával kapcsolatban. A szövegírás során mindig gondoljunk arra, hogy mi az, amivel motiváltuk, cselekvésre ösztönöztük az olvasót ott, ahonnan átkattintott. Nézzük meg, hogy arra, megkapta e a választ, illetve az olvasás közben kialakult további kérdéseire megadtuk e neki a cikkben a választ. Adtunk e számára lehetőséget (linket), a további informálódáshoz. Ha ezek rendben vannak, tulajdonképpen, a szöveg tartalma épp annyi legyen, amennyit megkíván a mondanivaló, se több nem kell, se kevesebb, de az informálódás lehetőségét mindenképp meg kell adnunk a látogatónak, hátha lenne még kérdése, hogy tovább nálunk maradjon.

 

 

Olvashatóság, gördülékenység, relevancia, érték

 

 

Fontos, hogy úgy írjuk meg mondanivalónkat, hogy azt szívesen olvassák a látogatóink. A Google számára az is információ a weboldalunk minőségéről, ha olvasóink visszafordulnak, és máshol keresik a kérdéseikre a válaszokat, illetve  ha visszatérnek hozzánk.

Mivel a Google felhasználóbarát, ezért a legjobb, legrelevánsabb tartalmakat nyújtja a keresésekre. A legjobb tartalmakat mindig első oldalon, az elsők között találjuk, ezért érdemes elolvasnunk egy adott kulcsszóra, vagy kifejezésre kapott találatok információit. Ha tudjuk ezt még plusz hasznos információval bővíteni, akkor bizakodhatunk a jó tartalmunkban és a jobb helyezésben is.

 

Összegzésként elmondhatjuk, hogy a szövegek írása egy óriási lehetőség a webhely tulajdonosok számára. Bármilyen web-szöveget írunk, mindig a célcsoportunknak szóljon, hogy tudjon vele azonosulni.  Komoly célok eléréséhez elengedhetetlen a szakemberek segítsége. Mindig úgy írjuk azokat, hogy a Google robotok számára is egyértelmű legyen az ott talált információ. Ehhez pedig alkalmazzuk az elengedhetetlen, keresőoptimalizálást, a SEO-t, hogy idővel elsők lehessünk a Google ranglistáján.

 

 

Szövegírásnak a típusai

 

SEO szövegírás

 

A SEO szövegíráshoz szükséges a kedvenc keresőmotorunk, némi ismerete. Ha tisztában vagyunk a Google algoritmusainak tulajdonságaival, viselkedésével, tudjuk a szabályokat, és megtanuljuk a SEO szövegírás technikáit, akkor már tudunk  is SEO szöveget írni. A SEO szövegírás nem elsősorban tehetséges írói vénát követel, vagy hatalmas kreativitást. Persze jó, ha van. A SEO szövegíróknak olyan tartalmakat kell létrehozni, amely a Google elvárásainak megfelel. A SEO szövegírók tudását, a webszövegek, cikkek esetében lehet hatékonyan kamatoztatni.

 

 

Marketing szövegírás

 

A marketing szövegírás célja az értékesítés, viszont a szöveget úgy kell megfogalmazni, hogy az a fogyasztók számára megoldást nyújtson, és ne értékesítsen: legyen mai kornak megfelelő, trendi és azt érezze a vásárló, hogy erre van szüksége, ezt kereste. A marketing-szövegíróknak ezért a megoldást érthetően és egyértelműen kell megfogalmazniuk. A kiváló marketing szövegírással statisztikailag alátámasztott, látható eredményeket érhetünk el, az összes hirdetési csatornánkon: nő a weboldal látogatóinak száma, a megrendelők száma, a konverziós arány, stb.

 

 

Kreatív szövegírás

 

A kreatív szövegíróknak köszönhetjük a színes, változatos, lebilincselő szövegeket, amelyek magukkal ragadnak. Kreatív szövegírók tehetsége a legjobban kamatoztatható a márkaépítés szöveges tartalmainál, a különleges hirdetéseknél, blogcikkeknél.

 

 

Technikai szövegírás

 

A technikai szövegírás, speciális szakmai ismeretet kíván a szövegírótól. Amellett, hogy birtokában van a szövegalkotás készségének, még bizonyos szakterület szakmai tudásával is rendelkezik. Ilyen lehet például, aki az egészségügy valamelyik ágára specializálódott szövegíró (például fogászat), vagy valamely szakmában mozog otthonosan (mondjuk bútorkészítés).  A technikai szövegíróra akkor van szükség, ha adott terület webáruházához, használati utasításhoz szükséges, vagy ismertető, tájékoztató stb. Ha a technikai szövegíró rendelkezik SEO ismeretekkel is, akkor még hatékonyabb a technikai szövegírás.

 

 

Content, Explainer szövegírás

 

A webszövegírás azon formája, amikor a szövegíró egy témára fókuszálva írja meg a blogot, hírlevelet, vagy cikket. Az eladás lényegi kérdését, megelőzi az információátadás. Ez a fajta írás nagyfokú összpontosítást, logikus látást kíván. Olyan szövegek esetében hatékony, ahol áruk összehasonlítása, bemutatására van szükség.

 

 

Szövegírási technikák – a siker praktikái

 

Cornerstone content blogolási stratégia - a sarokkő stratégia

A sarokkő tartalmak a legfontosabb írások a webhelyünk tekintetében, jelentőségük kardinális. (Ahogy a háznál is a sarokkő a legfontosabb) Ezek a tartalmak különleges figyelmet kívánnak, ezeket akarjuk rangsorolni, ezekért jönnek vissza látogatóink és ezek miatt konvertálnak is. Úgy kell elkészíteni őket, hogy a lehető legrelevánsabb és leghitelesebb legyen. A belső linkeket úgy helyezzük el, a kapcsolódó oldalainkra, hogy a Google tudja abból, hogy melyek a legfontosabbak számunkra.

 

Milyen egy kiváló sarokkőtartalom?

 

Nagyon jól legyen megírva, lehetőleg 2500 szavasnál ne legyen kevesebb. Számunkra legnagyobb versenyt jelentő kulcsszavakra célozzuk meg, és a webhelyünkön könnyen megtalálható legyen. Tehát a főszerkezetben helyezzük e. Belső linkeket szervezzünk köré,és a sarokkő tartalmak kapják a legtöbb hivatkozást. Majd ha kész, ne féljünk népszerűsíteni. Ha ezekre odafigyelünk,a siker sem várat sokáig.

 

 

Pillar pages (Pillar Content) – az oszlopoldalak

 

Az oszlopoldal olyan weboldal, amely hosszú cikket tartalmaz, és amelyben egy adott téma teljes mértékben kifejtésre kerül. Innen hivatkozunk az altéma oldalakra. Ez egyfajta hiteles és releváns tekintélyoldalként szerepel, így mutat be minket, ezzel nagyobb forgalom érkezünk az oldalunkra, visszatérnek a vásárlóink. Ezzel nagyobb forgalom érkezik a webhelyünkre is.

 

 

Flagship content – kiemelt tartalom

 

A vállalkozás kiemelt tartalmának stratégiája, üzleti indíttatású.  A bevált alapelv szerint, a vállalkozás kiválaszt egy slágertermékét és erre fókuszálva a lehető legnagyobb energiát és pénzt fektet a népszerűsítésére. A sikeres stratégia eredményeként pedig  tömegek dörömbölnek a weboldalon és konvertálnak.

 

 

10x content – 10 szeres tartalom

 

A Moz alapítóját (Rand Fiskin) dicséri ez a módszer, aki rájött arra, hogy egyedi tartalom előállítására egyre kevesebb az esély. Eddig már szinte mindent megírtak, amit lehetett. Ezért a következővel állta elő: Nem új tartalmat kell gyártani, hanem 10x jobbat annál, amely bárkinél is megtalálható.

A technika lényege, hogy egy adott témában tízszeresen jobb cikket írni a legjobbtól. Továbbá mindezt úgy, hogy a felhasználói felület (UI) és a felhasználói élmény (UX) is páratlanul kiváló legyen!

 

Szövegírás árak

 

Szövegírásnak az ára: 40.000.-Ft+áfa

1000-4000 szavas minőségi tartalomat adunk.

Tartalmazza az On-Site seo beállításokat és konkurencia tartalom vizsgálatot.

Így lesz a tartalom optimalizálva és jut előre a Google keresőben.

 

Meglévő tartalom átírása, optimalizált tartalomra, tartalmi javított szövegírás árak: 20.000.- Forint +áfa / tartalomba kerül

 

Mi nem karakter alapján számolunk el, hanem havi tartalom készítése / darab számban.

Egy hónapon belül megírjuk a teljes rendelt szöveget.

 

Keresőoptimalizált SEO szövegírás a nyerő páros! Ez az, amiben jók vagyunk! Segítünk Önnek is online marketing!

 

Keressen minket ezek mellett tanácsadás is lehetséges a gyakorlatban.

Több éves szövegíró tapasztalat.

 

segítünk


Hasonló bejegyzések

Link rövidítés Bitly használata
SWOT elemzés: Mi az és hogyan működik?
Blog írás kezdőknek, Így kell csinálni SIKERESEN
Ingyenes online képszerkesztő program lista



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.