Marketing szótár   /   Push értesítés
Push értesítés

Push értesítés


 

Lehet, hogy naponta érkezik a telefonunkra push értesítés, de nem is tudjuk, hogy mi jelent a szó pontosan?

 

 

Mi az a push értesítés, vagy push üzenet jelentése?

 

Angolul „push notification”, az üzenetünk, amit a telefonra kapunk.

 

Ezeket az értesítéseket, a különböző alkalmazások küldik nekünk. Az üzeneteket, a nap bármely szakában megkaphatjuk, függetlenül attól, hogy használjuk az alkalmazást vagy sem.

 

Sőt még attól is függetlenül is, hogy használjuk e a telefonunkat.

Természetesen ehhez szükségünk van internetre, a telepített alkalmazásra és az engedélyünkre.

 

Ha vannak kedvenc alkalmazásaink, és szeretnénk a legújabb információkat megkapni, mint például: akciók, nyereményjátékok, új kollekció megjelenése, stb, akkor mindenképp engedélyezzük az alkalmazásoknak, az értesítés küldését.

 

Értesítések, üzenetek bárki számára csak egy kattintással kikapcsolható a mobil alkalmazás beállítása között. Ezek után nem kapunk több üzenetet, ami zavar.

 

Még egy nagyon fontos információ, amit feltétlenül érdemes tudnunk. Ezt pedig, a helymeghatározás engedélyezése, push üzenetnek az engedélyezésével kombinálva.

 

 

Helymeghatározás engedélyezése push üzenet

 

Az alkalmazások egy része, tartózkodási hely alapján küld üzeneteket számunkra.

 

Alkalmazás használata nem szükséges, hiszen amikor letöltés feldobta az oldalon, hogy felhasználási feltételek elfogadása, az ablakok kipipálásával a legtöbb esetben engedélyezzük, hogy küldeni tudjanak üzeneteket. Beállítások változtathatók.

 

Használható a potenciális felhasználók megszerzésére, hiszen ahol épp akció van és az üzlettől kapunk egy értesítést, lehet be is megyünk megvenni. 

 

Ha kombináljuk a két lehetőséget, olyan ajánlatokról, egyedi-, egyszeri kínálatokról szerezhetünk tudomást, amellyel talán régi álmunk válhat valóra: legyen szó egy különleges vásárlási lehetőségről, akciókról, kedvezményes repülőjegyről, nyaralási lehetőségről…

 

Bízunk abban, hogy fenti információkkal tudtunk segíteni.

A bannerre kattintva írhat nekünk online.

 

segítünk

 


Hasonló bejegyzések

AMP
B2B
URL
Marketing mix
Domain



Hogyan tudunk segíteni Önnek jobb helyezést és több forgalmat elérni?
TECHNIKAI SEO
Elsőként a weboldalt technikailag elemezzük és javítjuk. Párat említve: sebesség, indexelés, responsivitás, url-ek, robots.txt, sitemap.xml. A technikai elemek roppant fontosak, ezért kell a Seo munkafolyamatot ezzel kezdeni. 
On-Site SEO
Itt a weblap admin felületében kezdünk el dolgozni. A cél az, hogy relevánssá tegyük az egész weblapot a megadott keresőszavakra. Pár beállítást említve: Title, meta leírás, head tagok, képek optimalizálása, belső linkek, tartalom optimalizálás.
Off-Site SEO
Majd a weblap erősítése következik, külső erőforrások felhasználásával. Tudatosan, külső hivatkozásokat, azaz linkeket, backlinket építünk a weblapnak. Már optimalizált weblapnál az eddig kiépített linkeket is vizsgáljuk, a károsakat eltávolítjuk.
Google Ads
A Google AdWords hirdetés nem az optimalizálás része, de egy olyan keresőmarketing lehetőség, amivel a fizetett hirdetések között tudunk megjelenni a találati lista elején. Kattintás alapú, gyors eredmény, könnyen mérhető teljesítmény.